Empreu aquest identificador per citar o enllaçar aquest ítem: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/1207
Titel: Маркетингові технології формування попиту і стимулювання збуту
Autor(en): Краузе, Ольга Ігорівна
Krause, Olga
Bibliographic description (Ukraine): Ольга Краузе. Маркетингові технології формування попиту і стимулювання збуту / Ольга Краузе // Матеріали науково-практичної конференції «Теоретичні та прикладні аспекти розвитку економіки» (м. Тернопіль, 18 травня 2011 року). – Тернопіль : ТНТУ, 2011. – С. 97 – 98.
Erscheinungsdatum: 18-Mai-2011
Date of entry: 7-Jun-2011
Herausgeber: Тернопільський національний технічний університет ім. Івана Пулюя
Place of the edition/event: Тернопіль, Україна
UDC: 658.8
Stichwörter: споживачі, товар, попит, стимулювання збуту, просування
consumers, product demand, sales promotion, promotion
Zusammenfassung: Визначено зміст, значення та основні маркетингові технології формування попиту і стимулювання збуту
The contents, meaning and basic technology of the demand marketing and sales promotion
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/1207
Content type: Other
Enthalten in den Sammlungen:Конференція „Теоретичні та прикладні аспекти розвитку економіки“ (2011)

Dateien zu dieser Ressource:
Datei Beschreibung GrößeFormat 
Краузе О..pdf80,18 kBAdobe PDFÖffnen/Anzeigen


Alle Ressourcen in diesem Repository sind urheberrechtlich geschützt, soweit nicht anderweitig angezeigt.