Bu öğeden alıntı yapmak, öğeye bağlanmak için bu tanımlayıcıyı kullanınız: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/1207
Tüm üstveri kaydı
Dublin Core AlanıDeğerDil
dc.contributor.authorКраузе, Ольга Ігорівна-
dc.contributor.authorKrause, Olga-
dc.date.accessioned2011-06-07T11:41:15Z-
dc.date.available2011-06-07T11:41:15Z-
dc.date.issued2011-05-18-
dc.identifier.citationОльга Краузе. Маркетингові технології формування попиту і стимулювання збуту / Ольга Краузе // Матеріали науково-практичної конференції «Теоретичні та прикладні аспекти розвитку економіки» (м. Тернопіль, 18 травня 2011 року). – Тернопіль : ТНТУ, 2011. – С. 97 – 98.uk
dc.identifier.urihttp://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/1207-
dc.description.abstractВизначено зміст, значення та основні маркетингові технології формування попиту і стимулювання збутуuk
dc.description.abstractThe contents, meaning and basic technology of the demand marketing and sales promotionuk
dc.language.isoukuk
dc.publisherТернопільський національний технічний університет ім. Івана Пулюяuk
dc.subjectспоживачі, товар, попит, стимулювання збуту, просуванняuk
dc.subjectconsumers, product demand, sales promotion, promotionuk
dc.titleМаркетингові технології формування попиту і стимулювання збутуuk
dc.typeOtheruk
dc.coverage.placenameТернопіль, Українаuk
dc.subject.udc658.8uk
Koleksiyonlarda Görünür:Конференція „Теоретичні та прикладні аспекти розвитку економіки“ (2011)

Bu öğenin dosyaları:
Dosya Açıklama BoyutBiçim 
Краузе О..pdf80,18 kBAdobe PDFGöster/Aç


DSpace'deki bütün öğeler, aksi belirtilmedikçe, tüm hakları saklı tutulmak şartıyla telif hakkı ile korunmaktadır.