Veuillez utiliser cette adresse pour citer ce document : http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/1207
Pealkiri: Маркетингові технології формування попиту і стимулювання збуту
Autor: Краузе, Ольга Ігорівна
Krause, Olga
Bibliographic description (Ukraine): Ольга Краузе. Маркетингові технології формування попиту і стимулювання збуту / Ольга Краузе // Матеріали науково-практичної конференції «Теоретичні та прикладні аспекти розвитку економіки» (м. Тернопіль, 18 травня 2011 року). – Тернопіль : ТНТУ, 2011. – С. 97 – 98.
Ilmumisaasta: 18-mai-2011
Date of entry: 7-juu-2011
Kirjastaja: Тернопільський національний технічний університет ім. Івана Пулюя
Place of the edition/event: Тернопіль, Україна
UDC: 658.8
Märksõnad: споживачі, товар, попит, стимулювання збуту, просування
consumers, product demand, sales promotion, promotion
Kokkuvõte: Визначено зміст, значення та основні маркетингові технології формування попиту і стимулювання збуту
The contents, meaning and basic technology of the demand marketing and sales promotion
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/1207
Content type: Other
Asub kollektsiooni(de)s:Конференція „Теоретичні та прикладні аспекти розвитку економіки“ (2011)

Failid selles objektis:
Fail Kirjeldus SuurusFormaat 
Краузе О..pdf80,18 kBAdobe PDFVaata/Ava


Kõik teosed on Dspaces autoriõiguste kaitse all.