Veuillez utiliser cette adresse pour citer ce document : http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/1207
Título : Маркетингові технології формування попиту і стимулювання збуту
Autor : Краузе, Ольга Ігорівна
Krause, Olga
Bibliographic description (Ukraine): Ольга Краузе. Маркетингові технології формування попиту і стимулювання збуту / Ольга Краузе // Матеріали науково-практичної конференції «Теоретичні та прикладні аспекти розвитку економіки» (м. Тернопіль, 18 травня 2011 року). – Тернопіль : ТНТУ, 2011. – С. 97 – 98.
Fecha de publicación : 18-may-2011
Date of entry: 7-jun-2011
Editorial : Тернопільський національний технічний університет ім. Івана Пулюя
Place of the edition/event: Тернопіль, Україна
UDC: 658.8
Palabras clave : споживачі, товар, попит, стимулювання збуту, просування
consumers, product demand, sales promotion, promotion
Resumen : Визначено зміст, значення та основні маркетингові технології формування попиту і стимулювання збуту
The contents, meaning and basic technology of the demand marketing and sales promotion
URI : http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/1207
Content type: Other
Aparece en las colecciones: Конференція „Теоретичні та прикладні аспекти розвитку економіки“ (2011)

Ficheros en este ítem:
Fichero Descripción Tamaño Formato  
Краузе О..pdf80,18 kBAdobe PDFVisualizar/Abrir


Los ítems de DSpace están protegidos por copyright, con todos los derechos reservados, a menos que se indique lo contrario.