Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/1207
タイトル: Маркетингові технології формування попиту і стимулювання збуту
著者: Краузе, Ольга Ігорівна
Krause, Olga
Bibliographic description (Ukraine): Ольга Краузе. Маркетингові технології формування попиту і стимулювання збуту / Ольга Краузе // Матеріали науково-практичної конференції «Теоретичні та прикладні аспекти розвитку економіки» (м. Тернопіль, 18 травня 2011 року). – Тернопіль : ТНТУ, 2011. – С. 97 – 98.
発行日: 18-5月-2011
Date of entry: 7-6月-2011
出版者: Тернопільський національний технічний університет ім. Івана Пулюя
Place of the edition/event: Тернопіль, Україна
UDC: 658.8
キーワード: споживачі, товар, попит, стимулювання збуту, просування
consumers, product demand, sales promotion, promotion
抄録: Визначено зміст, значення та основні маркетингові технології формування попиту і стимулювання збуту
The contents, meaning and basic technology of the demand marketing and sales promotion
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/1207
Content type: Other
出現コレクション:Конференція „Теоретичні та прикладні аспекти розвитку економіки“ (2011)

このアイテムのファイル:
ファイル 記述 サイズフォーマット 
Краузе О..pdf80,18 kBAdobe PDF見る/開く


このリポジトリに保管されているアイテムはすべて著作権により保護されています。