Search


Current filters:


Start a new search
Add filters:

Use filters to refine the search results.


Results 201-300 of 359 (Search time: 0.002 seconds).
Item hits:
TypeIssue DateTitleAuthor(s)
Article26-Apr-2016Бенчмаркінг як метод дослідження конкурентних перевагМищишин, Петро; Myschyshyn, Petro
Article26-Apr-2016Банерна реклама як інструмент просування в ІнтернетКопач, Богдан; Kopach, Bogdan
Article26-Apr-2016Використання результатів ділової оцінки в системі розвитку персоналуГелетюк, Віталій; Heletyuk, Vitaly
Article26-Apr-2016Аналіз кон’юнктури ринку консалтингових послугСпільник, І.; Spylnyk, I.
Article26-Apr-2016Особливості розважального бізнесуУліновська, Оксана; Ulinovs’ka, Oksana
Article24-Apr-2014Завдання та функції управління маркетингом на підприємствіЖовнір, З.; Zhovnir, Z.
Article26-Apr-2016Теоретичні аспекти поняття «мерчандайзинг»Кравець, Оксана; Бурліцька, Оксана Петрівна; Kravec, Oksana; Burlitska, Oksana
Article22-Apr-2010Оцінювання конкурентних позицій підприємства в процесі формування його маркетингової стратегіїЯнківська, О.
Article26-Apr-2016Аспекти впливу маркетингових інструментів на конкурентоспроможність підприємстваДемків, Володимир; Demkiv, Volodymyr
Article25-Mar-2016Проектний менеджмент – детермінанта сталого розвитку регіонуСтрутинська, Ірина Володимирівна; Strutynska, Iryna
Article25-Apr-2013Фінансовий консалтинг в УкраїніСинькевич, Надія Іванівна; Антонюк, Юлія Миколаївна; Synkevych, Nadiia; Antoniuk, Yulia
Article26-Apr-2016Удосконалення просування товарів на внутрішньому ринку за допомогою інтернет-технологійМанявська, Маріанна; Maniavska, Marianna
Article18-May-2016Формування асортиментної політики підприємстваФедорович, Роман Володимирович; Драй, В. В.; Fedorovych, R.; Dray, V.
Article26-Apr-2016Дослідження споживчих мотивацій на ринку закладів харчуванняЯремко, Роман; Yaremko, Roman
Article26-Apr-2016Актуальні аспекти комплексу маркетингу підприємстваБогачук, Наталія; Bohachuk, Nataliya
Article26-Apr-2016Пропаганда як метод просування продукціїСтефінів, Христина; Stefinyv, Khrystyna
Article26-Apr-2016Теоретико-методологічні аспекти маркетингових дослідженьБуняк, Назар; Краузе, Ольга Ігорівна; Bunyak, Nazar; Krause, Olga
Article26-Apr-2016Логістичні методи в організації товарорухуФалович, Володимир Андрійович; Соломка, Вікторія; Falovich, Volodymyr; Solomka, Victoria
Article26-Apr-2016Маркетингова інформація як елемент маркетингових дослідженьВінярчук, Наталя; Vinyarchuk, Natalya
Article26-Apr-2016Інтернет ресурс як засіб просування товарів та послугЛуцик, Галина; Lutsyk, Galyna
Article21-May-2014Маркетингові дослідження ємності товарного ринкуМіщук, Оксана Іванівна; Mishchuk, Oksana
Article14-Dec-2011Актуальні проблеми ефективного управління персоналомФалович, А.
Article22-Apr-2010Особливості матеріального стимулювання персоналу в умовах кризиКочерженко, К.
Article19-Nov-2014Вплив податкової системи на функціонування суб’єктів підприємництваГнатюк, Н. В.; Владимир, Ольга Михайлівна; Hnatiuk, N. V.; Vladymyr, O. M.
Article19-Apr-2011Проблеми страхового ринку в УкраїніШамрик, А.
Article25-Apr-2013Якість послуг та шляхи її підвищенняКолтко, Марія; Koltko, Mariia
Article25-Apr-2013Підходи до оцінки каналів розподілу як маркетингового інтелектуального активуПіняк, Ірина Любомирівна; Piniak, Iryna
Article25-Apr-2013Формування конкурентних засад стратегічного управління маркетинговою діяльністю підприємствРожко, Наталія; Rozhko, Nataliia
Article19-Apr-2011Економічна психологія: наука і необхідністьГрабовська, С.
Article26-Apr-2016Теоретичні аспекти поняття «категорійний мерчандайзинг»Пушкаренко, Віталій; Бурліцька, Оксана Петрівна; Pyshkarenko, Vitali; Burlitska, Oksana
Article26-Apr-2016Оцінка ефективності управління системою збуту підприємстваНемчицька, Аліна; Nemchytska, Alina
Article24-Apr-2014Основні завдання маркетингу на підприємствіКритюк, У.; Krytyuk, U.
Article24-Apr-2014Види інтегрованих маркетингових комунікацій та сучасні комунікативні технологіїКоцюк, Б.; Kotsyuk, B.
Article24-Apr-2014Системно-процесний підхід до управління конкурентоспроможністю підприємстваКраузе, С.; Krause, S.
Article25-Apr-2013Дослідження міграційних намірів молоді м.ТернопільБорисова, Тетяна Михайлівна; Borysova, Tetiana
Article25-Apr-2013Аналіз конкурентних переваг підприємстваМожилевська, Юлія; Mozhylevska, Yuliia
Article25-Apr-2013Інформаційна логістика на підприємствіСухорукова, Ольга; Sukhorukova, Olha
Article25-Apr-2013Характеристика складу факторів, які впливають на макросередовище фірмиДячун, Ольга Дмитрівна; Diachun, Olha
Article25-Apr-2013Краудсорсинг: що робити, щоб нічого не робитиМіщук, Оксана Іванівна; Mischuk, Oksana
Article19-Nov-2014Маркетинг модних товарів і його основні складовіМіщук, Оксана Іванівна; Григус, Т. М.; Mishchuk, O. I.; Grygus, T. M.
Article25-Apr-2013Моделі управління у контексті управлінських парадигм у взаємозв’язку з основними установками маркетингуПавловська, Марія; Pavlovska, Mariia
Article25-Apr-2013Стан і тенденції розвитку потреб в екологічному маркетингуОксентюк, Богдана Андріївна; Оксентюк, Андрій Олександрович; Oksentiuk, Bohdana; Oksentiuk, Andrii
Article25-Apr-2013Аналіз конкурентного середовища на ринку цільномолочної продукції УкраїниПетровський, Роман Володимирович; Petrovskyi, Roman
Article25-Apr-2013Сучасні економіко-математичні методи формування маркетингової стратегіїЯщишин, Тарас; Yashyshyn, Taras
Article19-Apr-2011Комплекс маркетингу та його елементиДембіцька, Н.
Article26-Apr-2016Інформація в управлінні маркетинговою діяльністю підприємстваАнтошків, Вадим; Antoshkiv, Vadym
Article26-Apr-2016Поняття контент-маркетингуОксентюк, Богдана Андріївна; Oksentyuk, Bogdana
Article22-Sep-2016Маркетинговий аналіз товарної інноваційної політикиДячун, Ольга Дмитрівна; Dyachun, Olga
Article20-Nov-2013Розвиток логістичної інфраструктури – чинник підвищення конкурентоспроможності українських реґіонівСтрутинська, І.
Article20-Nov-2013Штрих-код товару як елемент адміністративно-правого захисту прав споживачівДовгань, Ю.
Article17-Nov-2016Основні аспекти підвищення конкурентоспроможності підприємствРожко, Н. Я.; Rozhko, N. Y.
Article6-Oct-2011Якісні методи досліджень поведінки споживачівФалович, А. С.; Falovuch, A. S.
Conference Abstract26-Apr-2018Івент-маркетингМащак, А.; Шпилик, С.; Mashchak, A.; Shpylyk, S.
Conference Abstract26-Apr-2018Мережевий маркетингМащак, А.; Шпилик, С.; Mashchak, A.; Shpylyk, S.
Conference Abstract26-Apr-2018Просування бренду та його елементиЛучейко, М.; Шпилик, С.; Lucheyko, M.; Shpylyk, S.
Conference Abstract26-Apr-2018Податки та їх види. Принципи оподаткування в УкраїніМельничук, О.; Melnychuk, Olena
Conference Abstract26-Apr-2018Цифровий маркетингВовчук, О.; Vovchuk, Oksana
Conference Abstract26-Apr-2018КулхантингПолегонька, Н.; Polehonka, Nataliia
Conference Abstract26-Apr-2018Інноваційні зміни в системі управління персоналомГайдуцька, Ю. Б.; Gaidutska, Y. B.
Conference Abstract22-May-2018Особливості використання персонального продажу у сучасному маркетингуМащак, А. П.; Оксентюк, Богдана Андріївна; Mashchak, A. P.; Oksentyuk, B. A.
Conference Abstract22-May-2018НейромаркетингМельничук, Олена; Шпилик, Світлана Василівна; Melnychuk, Olena; Shpylyk, Svitlana
Conference Abstract22-May-2018Потенціал організації — інноваціїМіщук, Оксана Іванівна; Mishchuk, Oksana
Conference Abstract22-May-2018Конкуренція та її роль у формуванні стратегії підприємстваШпилик, Світлана Василівна; Шпилик, Олександра; Shpylyk, Svitlana; Shpylyk, Oleksandra
Conference Abstract22-May-2018Реклама як елемент концепції маркетингуВовчук, Оксана; Шпилик, Світлана Василівна; Vovchuk, Oksana; Shpylyk, Svitlana
Conference Abstract9-Nov-2018Інновації як спосіб підвищення конкурентоспроможності підприємстваМащак, Анастасія; Mashchak, Anastasiia
Conference Abstract9-Nov-2018Брендинг як ефективна складова маркетингової політики комунікацій у сфері послугКачунь, Володимир; Kachun, Volodymyr
Conference Abstract9-Nov-2018Інновації як фактор підвищення конкурентоспроможності підприємствМихно, Анастасія; Mikhno, Anastasia
Conference Abstract9-Nov-2018Впорядкування факторів формування конкурентоспроможності підприємстваФершлядин, Олег; Fershlyadyn, Oleh
Conference Abstract9-Nov-2018Автоматизація та оптимізація бізнес-процесів компаніїСеменюк, Андрій; Semeniuk, Andriy
Conference Abstract9-Nov-2018Управління продажем у сфері послугВолинець, Михайло; Volynets, Mikhail
Conference Abstract9-Nov-2018Інноваційний маркетинг у діяльності промислового підприємстваЛісова, Ірина; Lisova, Iryna
Conference Abstract9-Nov-2018Ефективний брендинг як спосіб підвищення рівня конкурентоспроможності підприємстваБуковський, Іван; Bukovskyi, Ivan
Conference Abstract9-Nov-2018Маркетинг інновацій як інструмент управління інноваційною діяльністю підприємстваЛучейко, Мар’яна; Lucheiko, Mariana
Conference Abstract9-Nov-2018Інноваційні технології в контексті забезпечення конкурентоспроможності підприємстваГоюк, Катерина; Hoyuk, Kateryna
Conference Abstract9-Nov-2018Промисловий маркетинг - споживчий маркетинг: відмінностіЯдловський, Назар; Піняк, Ірина Любомирівна; Yadlovs’ky, Nazar; Pinyak, Iryna
Conference Abstract9-Nov-2018Брендинг як спосіб підвищення рівня конкурентоспроможності підприємстваМавдюк, Іван; Mavdiuk, Ivan
Conference Abstract9-Nov-2018Кон'юнктура ринку та її дослідженняДжерелейко, Мар’яна; Djereleyko, Maryana
Conference Abstract9-Nov-2018Маркетингові стратегії втримання клієнтівТрофимлюк, Андрій; Міщук, Оксана Іванівна; Trofymlyuk, Andriy; Mishchuk, Oksana
Conference Abstract9-Nov-2018Конкуренція та її роль у формуванні стратегії підприємстваШпилик, Світлана Василівна; Бабій, Юрій; Shpylyk, Svitlana; Babiy, Yuriy
Conference Abstract9-Nov-2018Чинники впливу на інноваційне забезпечення підприємствРоманчук, Іванна; Romanchuk, Ivanna
Conference Abstract9-Nov-2018Виникнення конфліктів у маркетингових збутових каналахФалович, Володимир Андрійович; Ціх, Галина Володимирівна; Falovych, Volodymyr; Tsikh, Halyna
Conference Abstract9-Nov-2018Інтернет-маркетинг на промисловому ринкуЯдловський, Назарій; Yadlovs’ky, Nazariy
Conference Abstract9-Nov-2018Оптимізація товароруху в системі маркетингуБронецький, Віталій; Bronetskyi, Vitalii
Conference Abstract9-Nov-2018Інноваційні продукти на ринку: проблеми та особливостіЯдчишин, Павло; Yadchyshyn, Pavel
Conference Abstract9-Nov-2018Маркетинг послуг у сфері відпочинку та розвагБурліцька, Оксана Петрівна; Burlitska, Oksana
Conference Abstract9-Nov-2018Маркетингові особливості організації та управління розвитком підприємстваСтос, Юлія; Stos, Julia
Conference Abstract9-Nov-2018Крауд–маркетингДишлюк, Наталя; Dyshliuk, Natalia
Conference Abstract9-Nov-2018Методологічні основи управління конкурентоспроможністю промислових підприємствКуземський, Назар; Kuzemsky, Nazar
Conference Abstract9-Nov-2018Персональний брендингЧабан, Тетяна; Chaban, Tetiana
Conference Abstract9-Nov-2018Управління конкурентоспроможністю продукції ПрАТ «Тернопільський молокозавод»Оксентюк, Богдана Андріївна; Горошкевич, Олександр; Oksentyuk, Bogdana; Goroshkevych, Oleksandr
Conference Abstract9-Nov-2018Фактори забезпечення конкурентоспроможності підприємстваМельничук, Олена; Melnychuk, Olena
Conference Abstract9-Nov-2018Зовнішня інформація при проведенні маркетингових дослідженьОгінський, Василь; Ohinskyi, Vasyl
Conference Abstract9-Nov-2018Значення інноваційного маркетингу в діяльності підприємстваКачур, Ігор; Оксентюк, Роман Андрійович; Kachur, Igor; Oksentyuk, Roman
Conference Abstract9-Nov-2018Основні аспекти управління конкурентоспроможністю промислових підприємствКуземський, Назар; Kuzemsky, Nazar
Conference Abstract9-Nov-2018Місце маркетингових комунікацій в комплексі маркетингуКушнірук, Наталія; Голда, Надія Михайлівна; Kushniruk, Nataliia; Golda, Nadiya
Conference Abstract9-Nov-2018Роль інновацій у створенні конкурентних переваг підприємстваГикава, Олена; Hykava, Olena
Conference Abstract9-Nov-2018Фактори впливу на конкурентоспроможність автомобілебудівних підприємствДоскоч, Світлана; Doskoch, Svitlana
Conference Abstract9-Nov-2018Сучасні тенденції розвитку глобальних маркетингових стратегій бізнесуГринчук, Аліна; Grinchuk, Alina
Conference Abstract9-Nov-2018Інструмент підвищення ефективності діяльності підприємства — співпраця з конкурентамиМіщук, Оксана Іванівна; Mishchuk, Oksana
Conference Abstract9-Nov-2018Інновації як стратегія підвищення конкурентоспроможності фірмиБаньковський, Дмитро; Bankovsky, Dmitry
Results 201-300 of 359 (Search time: 0.002 seconds).