Hledat


Aktuální filtry:


Začít nové hledání
Přidat filtry:

Filtry použijte k upřesnění výsledků hledání.


Výsledky 201-300 z 423.
Odpovídající záznamy:
TypDatum vydáníDate of entryNázevAutor
Conference Abstract20-pro-201731-bře-2018Умови забезпечення конкурентоспроможності підприємстваКраузе, Ольга Ігорівна; Krause, Olga
Conference Abstract20-pro-201731-bře-2018Теоретичні аспекти маркетингової діяльності підприємстваМидлик, Тетяна; Mydlyk, Tatiana
Conference Abstract20-pro-201731-bře-2018Бенчмаркінг як шлях до конкурентних перевагДідюк, Михайло; Didyuk, Mikhail
Conference Abstract20-pro-201731-bře-2018Pr – як засіб масової комунікаціїПавлючик, Валерія; Pavliuchyk, Valeriia
Conference Abstract20-pro-201731-bře-2018Аналіз системи ціноутворення підприємстваБерезівська, Надія; Berezivska, Nadiya
Conference Abstract20-pro-201731-bře-2018Фактори впливу на конкурентоспроможність підприємстваРоманюк, Мирослава; Romaniuk, Myroslava
Conference Abstract20-pro-201731-bře-2018Конкурентоспроможність як фактор забезпечення сталих ринкових позиційРоманюк, Мирослава; Romaniuk, Myroslava
Conference Abstract20-pro-201731-bře-2018Інтернет-маркетинг як інструмент для збільшення продажівСеменюк, Андрій; Semenyuk, Andriy
Conference Abstract20-pro-201731-bře-2018Контекстна реклама як ефективний засіб реалізації продажів через інтернетІвашко, Г.-А. М.; Ivashko, H.-A.
Conference Abstract20-pro-201731-bře-2018Особливості моделей продажівГалушка, С. М.; Голда, Надія Михайлівна; Galuchka, S. M.; Golda, N. M.
Conference Abstract20-pro-201731-bře-2018Гармонізація технічного регулювання, як чинник збереження конкурентоспроможності підприємствПижик, О. А.; Pizzik, O.
Conference Abstract20-pro-201731-bře-2018Інструменти мерчандайзингу в книжковій торгівліБурліцька, Оксана Петрівна; Burlitska, Oxana
Conference Abstract20-pro-201731-bře-2018Моделювання інноваційної стратегії розвитку для підприємств світлотехнічної продукціїПелех, Роман; Pelech, Roman
Conference Abstract20-pro-201731-bře-2018Необхідність врахування ризиків в маркетинговій діяльностіКостів, Віта; Kostiv, Vita
Conference Abstract20-pro-201731-bře-2018Сучасні особливості інтернет-брендингуПульків, Ірина; Pulkiv, Iryna
Conference Abstract20-pro-201731-bře-2018Вірусний маркетингМельничук, Олена; Melnychuk, Olena
Conference Abstract20-pro-201731-bře-2018Впровадження та використання wi-fi технологій торгівельними підприємствами УкраїниМихно, Анастасія; Mikhno, Anastasia
Conference Abstract20-pro-201731-bře-2018Конкурентний бенчмаркінг, як інструмент формування стратегії підприємстваЖарська, Уляна; Zharska, Uliana
Conference Abstract20-pro-201731-bře-2018Необхідність використання pr в маркетинговій діяльностіДжерелейко, Мар’яна; Djereleiko, Mariana
Conference Abstract20-pro-201731-bře-2018Використання соціальної мережі Instagram для просування бізнесуМащак, Анастасія; Mashchak, Anastasiya
Conference Abstract20-pro-201731-bře-2018Роль і значення реклами в сучасному суспільствіОксентюк, Богдана Андріївна; Фершлядин, Олег; Oksentyuk, Bogdana; Fershlyadyn, Oleh
Conference Abstract20-pro-201731-bře-2018Менеджмент маркетингової діяльностіПелипишин, С.; Pelypyshyn, S.
Conference Abstract20-pro-201731-bře-2018Як спонукати споживача до купівлі?Дацок, Любов; Datsok, Lubov
Conference Abstract20-pro-201731-bře-2018Вплив інноваційних технологій маркетингу на покупцівЗеленюк, Роман; Zelenyk, Roman
Conference Abstract20-pro-201731-bře-2018Особливості формування маркетингової інформаціїБучинський, Валентин; Buchynskyi, Valentyn
Conference Abstract20-pro-201731-bře-2018Таргетинг-реклама в соціальних мережахЯськова, Т. Б.; Yaskova, T.
Conference Abstract20-pro-201731-bře-2018Методи та ефективність синхромаркетингуЛучейко, Мар'яна; Lucheiko, Mar’yana
Conference Abstract20-pro-201731-bře-2018Сутність сезонного мерчандайзингуДолгошеєв, В. В.; Бурліцька, Оксана Петрівна; Dolhosheev, V. V.; Burlitska, O. P.
Conference Abstract20-pro-201731-bře-2018Теоретичні аспекти маркетингу послуг у сфері відпочинку та розвагГетун, Д. В.; Бурліцька, Оксана Петрівна; Getyn, D. V.; Burlitska, O. P.
Conference Abstract20-pro-201731-bře-2018Інновації для покращення конкурентоспроможності підприємстваРоманюк, Мирослава; Romaniuk, Myroslava
Conference Abstract20-pro-201731-bře-2018SMM – просування у соціальних мережахВовчук, Оксана; Шпилик, Світлана Василівна; Vovchuk, Oksana; Shpylyk, Svitlana
Conference Abstract20-pro-201731-bře-2018Маркетингові ризики та необхідність їх врахуванняПрус, Оксана; Prus, Oksana
Conference Abstract20-pro-201731-bře-2018Маркетингова стратегія підприємстваЖелтикова, Юлія; Zheltikova, Julia
Article6-dub-201722-čer-2017Репутація вищого навчального закладу як маркетинговий інтелектуальний активПіняк, Ірина Любомирівна; Pinyak, Iryna
Conference Abstract8-lis-201927-lis-2019Дещо з історії виникнення паблік рілейшнзОксентюк, Богдана Андріївна; Oksentyuk, Bogdana
Conference Abstract8-lis-201927-lis-2019Соціально-економічна природа потенціалу товарного ринкуМіщук, Оксана Іванівна; Mishchuk, Oksana
Conference Abstract8-lis-201927-lis-2019Маркетингові технології у туристичній сферіДжерелейко, Мар’яна; Dzhereleiko, Maryana
Conference Abstract8-lis-201927-lis-2019Маркетинг у сфері послугОжібко, Мар’яна; Ozhibko, Mariana
Conference Abstract8-lis-201927-lis-2019Особливість мерчандайзингу в індустрії модиБурліцька, Оксана Петрівна; Burlitska, Oksana
Conference Abstract8-lis-201927-lis-2019Особливості кон’юнктурних досліджень ринку сільськогосподарської продукціїКравчук, Віталія; Kravchuk, Vitalia
Conference Abstract8-lis-201927-lis-2019РекрутингКміта, Таня; Kmita, Tanya
Conference Abstract8-lis-201927-lis-2019Маркетингові технології підприємств сфери послугДанилків, Тетяна; Danylkiv, Tetyana
Conference Abstract8-lis-201927-lis-2019Розвиток рекламного ринку в УкраїніГрабовський, Андрій; Grabovsky, Andriy
Conference Abstract8-lis-201927-lis-2019Функції торгівельних посередників на ринку товарів споживчого призначенняДубина, Максим; Dubyna, Maksym
Conference Abstract8-lis-201927-lis-2019Маркетингові технології підприємств сфери послугЧорноус, Іванна; Chornous, Ivanna
Article6-dub-201722-čer-2017Динамічні характеристики виробничо-збутових процесів підприємстваЗагородна, Ольга; Спільник, Ірина; Zahorodna, Olga; Spilnyk, Iryna
Other18-kvě-20117-čer-2011Місткість товарного ринку, як економічна форма прояву споживчого потенціалуМіщук, Оксана Іванівна; Mishchuk, Oksana
Other18-kvě-20117-čer-2011Методологічні принципи стратегічної діагностики промислових підприємствБица, Володимир; Bytsa, Volodymyr
Other18-kvě-20118-čer-2011Економічні аспекти використання методів інтернет-просування продуктуОксентюк, Роман Андрійович; Oksentyuk, Roman
Other18-kvě-20118-čer-2011Маркетингове забезпечення інноваційної діяльності фірмиОксентюк, Богдана; Oksentyuk, Bohdana
Other18-kvě-20117-čer-2011Техніко-економічні аспекти відбору інноваційГащин, Євген Володимирович; Hashin, E.; Дуда, Олександра; Duda, O.; Макаричева, Людмила; Makaricheva, L.
Article18-dub-201228-led-2016Механізм зменшення фінансових ризиківТимошик, Наталія Степанівна; Tymoshyk, Nataliya
Article23-dub-201526-úno-2016Сутність комплексу маркетингових комунікацій та його роль в системі управління підприємствомГакало, О.; Gakalo, O. G.
Article25-lis-201518-úno-2016Управління фінансовими ризиками підприємстваКожушок, Т. Я.; Шведа, Наталія Михайлівна; Kozhushok, T. Ja.; Swede, N. M.
Article19-kvě-201521-led-2016Теоретичні підходи до аналізу медіаринку УкраїниГолда, Надія Михайлівна; Golda, Nadiya
Article21-kvě-201427-led-2016Критерії ідентифікації бренду та його цінність для споживачаПетровський, Роман Володимирович; Petrovskyi, Roman
Article23-dub-201526-úno-2016Формування стратегії розвитку підприємстваПатєєв, О.; Patyeyev, A.
Article23-dub-201526-úno-2016Теоретичні засади збутової діяльності підприємстваРебенюк, В.; Rebenyuk, V. S.
Article23-dub-201526-úno-2016Конкурентна стратегія: сутність та основні принципиКазьмірук, В.; Kazmiruk, V. A.
Article24-dub-20146-bře-2016Фінансовий контролінг у транснаціональних корпорація і холдингахКрушельницький, Р.; Krushelnytskyi, R.
Article19-dub-201116-úno-2016Блоги та соціальні мережі як засіб комунікації з потенційними споживачами кондитерської продукціїЗалецька, В.
Article29-říj-201422-led-2016Аналіз сучасних концепцій поняття «мода»Міщук, О.; Mishchuk, O.
Conference Abstract16-kvě-20194-čer-2019Проблеми виведення інноваційних продуктів на ринокМіщук, О.; Mishchuk, O. I.
Article14-pro-201117-úno-2016До питання формування ефективних ланцюгів поставокФалович, В.
Article18-dub-201228-led-2016Проблеми екології як інтегральна частина бізнес-стратегіїФалович, Володимир Андрійович; Falovich, Volodymyr
Article19-kvě-201521-led-2016Ефективні методи рекламування товарів та послугОбуд, Оксана; Obud, Oksana
Article24-dub-20146-bře-2016Використання соціальних мереж для просування товарів і послугЯщенко, М.; Jashchenko, M. V.
Article24-dub-20146-bře-2016Ринок медичних послуг в Україні:проблеми та перспективиВайшле, А.; Vayshle, A.
Article18-dub-201228-led-2016Конкуренті переваги глобальних стратегій на світовому ринкуПодвірна, Тетяна Володимирівна; Podvirna, Tatyana
Article18-dub-201228-led-2016Ефективний імідж організаціїМіщук, Оксана Іванівна; Mishchuk, Oksana
Article24-dub-20146-bře-2016Сучасні методи атестації персоналуЧура, О.; Chura, O.
Article19-kvě-201521-led-2016Планування як функція управління підприємствомСеменюк, Світлана Богданівна; Semenyuk, Svitlana
Article27-bře-201527-led-2016Дослідження конкурентних перевагГолда, Надія Михайлівна; Golda, Nadiia
Article19-kvě-201521-led-2016Маркетинг раціонального природокористуванняОксентюк, Богдана Андріївна; Оксентюк, Андрій Олександрович; Oksentyuk, Bohdana; Oksentyuk, Andriy
Article21-kvě-201427-led-2016Поняття та значення екомаркування в системі екологічного маркетингуОксентюк, Богдана Андріївна; Oksentyuk, Bohdana
Article21-kvě-201427-led-2016Проблеми та напрями вдосконалення процесу стратегічного плануванняПастух, Ольга Олександрівна; Pastukh, Olha
Article27-říj-201020-úno-2016Особливості машинобудування УкраїниЦіх, Галина Володимирівна; Крамар, І.
Article23-dub-201526-úno-2016Комплекс просування: поняття, суть, складовіГуменюк, І.; Gymenyuk, I.
Article27-bře-201527-led-2016Погляд на децентралізацію реґіонів країниСтрутинська, Ірина Володимирівна; Strutynska, Iryna
Article19-kvě-201521-led-2016Агресивний маркетингМіщук, Оксана Іванівна; Mishchuk, Oksana
Article14-pro-201117-úno-2016Аналіз методу «пошукова оптимізація» як інструмент Інтернет-маркетингуОксентюк, Р.
Article21-kvě-201427-led-2016Активізація розвитку Тернопільського реґіонуСтрутинська, Ірина Володимирівна; Strutynska, Iryna
Article14-pro-201117-úno-2016Поняття технічної естетики та ергономіки та їх значення при розробці нового товаруОксентюк, Б.
Article22-dub-201020-úno-2016Кількісні та якісні методи прогнозуванняБойко, Н.
Article21-bře-201227-led-2016Вдосконалення товарної політики на засадах маркетингу інноваційВовк, Юрій; Воробець, Валентина Миколаївна; Vovk, Yuriy; Vorobets, Valentyna
Article5-pro-201211-úno-2016Принципи, які впливають на ефективність системи показників оцінки праці торгових представниківДячун, О.
Article24-dub-20146-bře-2016Удосконалення навчання персоналу на підприємствіПітура, Т.; Pitura, T.
Article26-dub-201624-kvě-2016Основи формування конкурентної стратегії підприємстваБугера, Зоряна; Bugera, Zoryana
Article26-dub-201624-kvě-2016Методи економіко-математичного моделювання в організації маркетингового планування на підприємствіПідставка, Неоніла; Pidstavka, Neonila
Article26-dub-201624-kvě-2016Особливості проведення маркетингових досліджень на споживчому ринкуФалович, Володимир Андрійович; Чувашова, Олена; Falovych, Volodymyr; Chuvashova, Olena
Article26-dub-201624-kvě-2016Сутність поняття «ефективність маркетингової діяльності» та підходи до її оцінкиДобровольська, Ірина; Dobrovol’ska, Iryna
Article21-bře-201227-led-2016«Партнерські програми» як один з найпоширеніших видів просування продукту в мережі ІнтернетОксентюк, Роман Андрійович; Oksentyuk, Roman
Other18-kvě-20118-čer-2011Економічні аспекти використання методів інтернет-просування продуктуОксентюк, Роман Андрійович; Oksentyuk, Roman
Other18-kvě-20117-čer-2011Маркетингові аспекти формування системи ефективної вищої освіти в УкраїніМеремінський, Михайло; Mereminskyy, Michael; Шелюк, Людмила; Shelyuk, Ludmila
Other18-kvě-20118-čer-2011Розробка організаційної складової управління маркетинговими інтелектуальними активами на підприємствіПіняк, Ірина Любомирівна; Pinyak, Iryna
Article24-dub-20146-bře-2016Місце комплексу просування в маркетинговій діяльності підприємстваСавка, А.; Savka, A.
Article21-kvě-201427-led-2016Маркетинговий аналіз товарної інноваційної політикиДячун, Ольга Дмитрівна; Dyachun, Olga
Article24-dub-20146-bře-2016Завдання та функції управління маркетингом на підприємствіЖовнір, З.; Zhovnir, Z.
Article26-dub-201624-kvě-2016Теоретичні основи процесу постачання як об’єкту маркетингового управлінняМар’янчук, Інна; Maryanchuk, Inna
Article26-dub-201624-kvě-2016Організація Інтернет-рекламиЯворська, Аліна; Yavorska, Alina
Výsledky 201-300 z 423.