Please use this identifier to cite or link to this item: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/7337

Title: Теоретичні підходи до аналізу медіаринку України
Other Titles: Theoretical approaches to the analysis of the media market Ukraine
Authors: Голда, Надія Михайлівна
Golda, Nadiya
Affiliation: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, Україна
Bibliographic description (Ukraine): Голда Н. М. Теоретичні підходи до аналізу медіаринку України / Надія Голда // Матеріали Міжнародної науково-технічної конференції «Фундаментальні та прикладні проблеми сучасних технологій», 19–21 травня 2015 року — Т. : ТНТУ, 2015 — С. 237-238. — (Економічні та соціальні аспекти нових технологій).
Bibliographic description (International): Golda N. (2015) Teoretychni pidkhody do analizu mediarynku Ukrainy [Theoretical approaches to the analysis of the media market Ukraine]. Materialy Mizhnarodnoi naukovo-tekhnichnoi konferentsii "Fundamentalni ta prykladni problemy suchasnykh tekhnolohii" (Tern., 19–21 travnia 2015 roku), pp. 237-238 [in Ukrainian].
Is part of: Збірник тез доповідей Міжнародної науково-технічної конференції «Фундаментальні та прикладні проблеми сучасних технологій» присвяченої 55-річчю заснування ТНТУ та 170-річчю з дня народження Івана Пулюя
Conference/Event: Міжнародна науково-технічна конференція «Фундаментальні та прикладні проблеми сучасних технологій»
Journal/Collection: Збірник тез доповідей Міжнародної науково-технічної конференції «Фундаментальні та прикладні проблеми сучасних технологій» присвяченої 55-річчю заснування ТНТУ та 170-річчю з дня народження Івана Пулюя
Issue Date: 19-May-2015
Publisher: ТНТУ
TNTU
Place of the edition/event: Україна, Тернопіль
Ukraine, Ternopil
Temporal Coverage: 19–21 травня 2015 року
UDC: 339.13
Page range: 237-238
Start page: 237
End page: 238
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/7337
Content type: Article
Appears in Collections:Конференція „Фундаментальні та прикладні проблеми сучасних технологій“ (2015)



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.