Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/16341

Назва: Теоретичні основи процесу постачання як об’єкту маркетингового управління
Інші назви: Theoretical foundations of supply as object marketing management
Автори: Мар’янчук, Інна
Maryanchuk, Inna
Приналежність: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Бібліографічний опис: Мар’янчук І. Теоретичні основи процесу постачання як об’єкту маркетингового управління / Інна Мар’янчук // Матеріали Ⅵ Регіональної науково-практичної конференції молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“, 26 квітня 2016 року — Т. : ТНТУ, 2016 — С. 194-195. — (Стратегічні маркетингові рішення і сучасні теорії ефективності бізнесу).
Bibliographic description: Maryanchuk I. (2016) Teoretychni osnovy protsesu postachannia yak obiektu marketynhovoho upravlinnia [Theoretical foundations of supply as object marketing management]. Materialy Ⅵ Rehionalnoi naukovo-praktychnoi konferentsii molodykh vchenykh ta studentiv "Marketynhovi tekhnolohii pidpryiemstv v suchasnomu naukovo-tekhnichnomu seredovyshchi" (Tern., April 26, 2016), pp. 194-195 [in Ukrainian].
Є частиною видання: Матеріали Ⅵ Регіональної науково-практичної конференції молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
Конференція/захід: Ⅵ Регіональна науково-практична конференція молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
Журнал/збірник: Матеріали Ⅵ Регіональної науково-практичної конференції молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
Дата публікації: 26-кві-2016
Дата внесення: 24-тра-2016
Видавництво: ТНТУ
TNTU
Місце видання, проведення: Україна, Тернопіль
Ukraine, Ternopil
Часове охоплення: 26 квітня 2016 року
April 26, 2016
УДК: 339.13
Кількість сторінок: 2
Діапазон сторінок: 194-195
Початкова сторінка: 194
Кінцева сторінка: 195
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/16341
Тип вмісту: Article
Розташовується у зібраннях:Ⅵ конференція молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“ (2016)



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.