Пошук


Поточні фільтри:
Почати новий пошук
Додати фільтри:

Використовуйте фільтри для уточнення результатів пошуку.


Результати 1-20 зі 20 (час пошуку: 0.015 секунди).
  • назад
  • 1
  • далі
Знайдені матеріали:
ТипДата випускуНазваАвтор(и)
Article2009Взаємозв’язок ринку знань з ринком праці в Україні: маркетинговий аспектМатвіїв, Микола Ярославович
Article25-лис-2015Маркетинг благодійних і волонтерських організаційБорисова, Тетяна Михайлівна; Borysova, Tetiana
Article25-лис-2015Необхідність розроблення маркетингової стратегії для підприємствСеменюк, Світлана Богданівна; Semenjuk, Svitlana
Article25-лис-2015Інформація в системі маркетингового управління підприємствомОксентюк, Богдана Андріївна; Фроленко, Ольга Михайлівна; Oksentyuk, Bogdana; Frolenko, Olga
Article2010Вплив органолептичних відчуттів на купівельну активність споживачаБурліцька, Оксана Петрівна; Борисова, Тетяна Михайлівна
Article2013Маркетинг у структурі матеріально-технічного забезпечення інноваційного підприємстваНагорняк, Галина; Нагорняк, Ірина; Шпилик, Світлана; Nahorniak, Halyna; Nahorniak, Iryna; Shpylyk, Svitlana
Article2013Реалізація активного маркетингового адаптивного управління українськими переробними підприємствамиСуховерха, Юлія; Sukhoverkha, Yuliia
Article2013Дослідження маркетингових комунікаційних заходів з подолання попиту, що призводить до торгівлі людьмиБорисова, Тетяна; Borysova, Tetiana
Aricle21-жов-2014Інституалізація механізму стратегічного маркетингового управління підприємством та його інформаційно-аналітичного забезпеченняФроленко, Ольга Михайлівна; Frolenko, Olha
Article2011Теоретико-прикладні аспекти оцінювання результатів маркетингових дослідженьХрупович, Світлана Євгенівна; Королюк, Тетяна Миколаївна
Article2012Інтерактивний маркетинг: стан розвитку в УкраїніСеменюк, Світлана; Шпилик, Світлана
Article2012Ієрархічна піраміда інноваційного розвитку малого підприємстваКрамар, Ірина Юріївна; Мариненко, Наталія Юріївна; Kramar, Iryna; Marynenko, Nataliia
Article2010Теорія та практика оцінювання конкурентоспроможності суб’єктів малого бізнесуПивоваров, Михайло Григорович
Article2012Інноваційні підходи та прикладні аспекти концепції підготовки маркетологівКраузе, Ольга Ігорівна; Оксентюк, Богдана; Федорович, Роман
Article2009Теоретичні підходи до організування процесу збуту на підприємствіХрупович, Світлана Євгенівна; Борисова, Тетяна Михайлівна
Article2010Основні методи організації та проведення маркетингових досліджень на ринку машинобудуванняТуренко, Олена
Article2010Особливості планування маркетингу фірми в умовах кризиЮзьвак, Людмила
Article2009Страховий маркетинг: теоретико-концептуальні засадиГаласюк, Олена Володимирівна
Aricle18-лис-2014Маркетизація як вектор розвитку сфери права, адвокасі та політики в контексті національного досвідуБорисова, Тетяна Михайлівна; Borysova, Tetiana
Aricle18-лис-2014Сучасні підходи до залучення інвестиційГолда, Надія Михайлівна; Міщук, Оксана Іванівна; Golda, Nadiya; Mishchuk, Oksana
Результати 1-20 зі 20 (час пошуку: 0.015 секунди).
  • назад
  • 1
  • далі