Hledat


Aktuální filtry:
Začít nové hledání
Přidat filtry:

Filtry použijte k upřesnění výsledků hledání.


Výsledky 1-33 z 33.
  • předchozí
  • 1
  • další
Odpovídající záznamy:
TypDatum vydáníDate of entryNázevAutor
Article16-dub-201918-kvě-2019Збутова та цінова діяльність в управлінні конкурентоспроможністю підприємстваКалюжна, Юлія; Боровик, Тетяна; Даниленко, Вікторія; Kaliuzhna, Yuliia; Borovyk, Tetyana; Danylenko, Viktoriia
Article28-lis-20191-úno-2020Маркетинговий аудит як інструмент оцінювання ефективності бізнесуХаблюк, Оксана; Яцишин, Світлана; Голяш, Ірина; Khabliuk, Oksana; Yatsyshyn, Svitlana; Golyash, Iryna
Article31-led-20186-bře-2019Новітні підходи до визначення ефективності реклами в туристичній індустріїГолда, Надія Михайлівна; Golda, Nadia
Article25-čer-20191-zář-2019Стратегія формування конкурентних переваг підприємства в сучасних умовах ринкуКостюк, Вікторія; Янчук, Тетяна; Kostyuk, Viktoriia; Yanchuk, Tetiana
Article30-čer-201918-pro-2019Інформаційне забезпечення маркетингової діяльності в умовах формування й розвитку сучасних концепцій управлінняРоманова, Ольга; Шибун, Марина; Матвєєва, Марина; Romanova, Olha; Shybun, Maryna; Matveeva, Maryna
Article201024-bře-2011Вплив органолептичних відчуттів на купівельну активність споживачаБурліцька, Оксана Петрівна; Борисова, Тетяна Михайлівна
Article201312-pro-2014Дослідження маркетингових комунікаційних заходів з подолання попиту, що призводить до торгівлі людьмиБорисова, Тетяна; Borysova, Tetiana
Article200912-srp-2009Теоретичні підходи до організування процесу збуту на підприємствіХрупович, Світлана Євгенівна; Борисова, Тетяна Михайлівна
Article200912-srp-2009Взаємозв’язок ринку знань з ринком праці в Україні: маркетинговий аспектМатвіїв, Микола Ярославович
Article20113-čer-2011Теоретико-прикладні аспекти оцінювання результатів маркетингових дослідженьХрупович, Світлана Євгенівна; Королюк, Тетяна Миколаївна
Article201012-lis-2010Основні методи організації та проведення маркетингових досліджень на ринку машинобудуванняТуренко, Олена
Article201024-bře-2011Теорія та практика оцінювання конкурентоспроможності суб’єктів малого бізнесуПивоваров, Михайло Григорович
Article201227-kvě-2013Інноваційні підходи та прикладні аспекти концепції підготовки маркетологівКраузе, Ольга Ігорівна; Оксентюк, Богдана; Федорович, Роман
Article201221-kvě-2013Інтерактивний маркетинг: стан розвитку в УкраїніСеменюк, Світлана; Шпилик, Світлана
Article200912-srp-2009Страховий маркетинг: теоретико-концептуальні засадиГаласюк, Олена Володимирівна
Article201329-kvě-2014Реалізація активного маркетингового адаптивного управління українськими переробними підприємствамиСуховерха, Юлія; Sukhoverkha, Yuliia
Article25-lis-20151-bře-2016Маркетинг благодійних і волонтерських організаційБорисова, Тетяна Михайлівна; Borysova, Tetiana
Article25-lis-20151-bře-2016Інформація в системі маркетингового управління підприємствомОксентюк, Богдана Андріївна; Фроленко, Ольга Михайлівна; Oksentyuk, Bogdana; Frolenko, Olga
Article25-lis-20151-bře-2016Необхідність розроблення маркетингової стратегії для підприємствСеменюк, Світлана Богданівна; Semenjuk, Svitlana
Article201012-lis-2010Особливості планування маркетингу фірми в умовах кризиЮзьвак, Людмила
Article201227-kvě-2013Ієрархічна піраміда інноваційного розвитку малого підприємстваКрамар, Ірина Юріївна; Мариненко, Наталія Юріївна; Kramar, Iryna; Marynenko, Nataliia
Article201312-pro-2014Маркетинг у структурі матеріально-технічного забезпечення інноваційного підприємстваНагорняк, Галина; Нагорняк, Ірина; Шпилик, Світлана; Nahorniak, Halyna; Nahorniak, Iryna; Shpylyk, Svitlana
Article18-lis-201429-říj-2015Маркетизація як вектор розвитку сфери права, адвокасі та політики в контексті національного досвіду-
Article18-lis-201429-říj-2015Сучасні підходи до залучення інвестиційGolda, Nadiya; Mishchuk, Oksana
Article21-říj-201416-pro-2014Інституалізація механізму стратегічного маркетингового управління підприємством та його інформаційно-аналітичного забезпеченняFrolenko, Olha
Article21-úno-20233-kvě-2023Дослідження суті бренд-менеджменту в системі маркетингового управління підприємствомДанилюк, А.; Danylyuk, A.
Article18-čer-202428-srp-2024Маркетингові проблеми створення нового товаруВасюта, Вікторія Борисівна; Мозуль, Аліна Романівна; Vasiuta, Viktoriia; Mozul, Alina
Article18-zář-202023-pro-2020Моделювання психосоматичних процесів у рекламній діяльностіГолда, Надія Михайлівна; Піняк, Ірина Любомирівна; Фалович, Володимир Андрійович; Golda, Nadiya; Pinak, Iruna; Falovych, Vladimir
Article18-zář-202023-pro-2020Аналіз реклами служби крові в друкованих ЗМІ (на прикладі Сумського обласного центру служби крові)Хоменко, Лілія; Сагер, Людмила; Любчак, Владислав; Khomenko, Liliya; Saher, Liudmyla; Lyubchak, Vladislav
Article202119-dub-2021Глобальна конкуренція: роль та місце у системі маркетингового середовищаБорисова, Тетяна Михайлівна; Хрупович, Світлана Євгенівна; Borysova, Tetiana; Khrupovych, Svitlana
Article202119-dub-2021Дослідження та формування механізму продажуГолда, Надія Михайлівна; Бурліцька, Оксана Петрівна; Краузе, Ольга Ігорівна; Golda, Nadiya; Burlitska, Oksana; Krause, Olga
Article28-led-202519-dub-2025Критичне мислення як філософія маркетингуІванечко, Неля Ростиславівна; Хрупович, Світлана Євгенівна; Ivanechko, Nelia; Khrupovych, Svitlana
Article28-led-202519-dub-2025Вплив маркетингу, менеджменту та обліку на стратегічне управління потенціалом підприємства в різних сферах бізнесуМаркова, Світлана Вікторівна; Головань, Ольга Олексіївна; Пучков, Олексій Володимирович; Markova, Svitlana; Holovan, Olha; Puchkov, Oleksii
Výsledky 1-33 z 33.
  • předchozí
  • 1
  • další