Search


Current filters:
Start a new search
Add filters:

Use filters to refine the search results.


Results 1-25 of 25 (Search time: 0.08 seconds).
  • previous
  • 1
  • next
Item hits:
TypeIssue DateDate of entryTitleAuthor(s)
Article200912-Aug-2009Теоретичні підходи до організування процесу збуту на підприємствіХрупович, Світлана Євгенівна; Борисова, Тетяна Михайлівна
Article20113-Jun-2011Теоретико-прикладні аспекти оцінювання результатів маркетингових дослідженьХрупович, Світлана Євгенівна; Королюк, Тетяна Миколаївна
Article201012-Nov-2010Особливості планування маркетингу фірми в умовах кризиЮзьвак, Людмила
Article200912-Aug-2009Взаємозв’язок ринку знань з ринком праці в Україні: маркетинговий аспектМатвіїв, Микола Ярославович
Article201227-May-2013Ієрархічна піраміда інноваційного розвитку малого підприємстваКрамар, Ірина Юріївна; Мариненко, Наталія Юріївна; Kramar, Iryna; Marynenko, Nataliia
Article201221-May-2013Інтерактивний маркетинг: стан розвитку в УкраїніСеменюк, Світлана; Шпилик, Світлана
Article201024-Mar-2011Вплив органолептичних відчуттів на купівельну активність споживачаБурліцька, Оксана Петрівна; Борисова, Тетяна Михайлівна
Article201312-Dec-2014Дослідження маркетингових комунікаційних заходів з подолання попиту, що призводить до торгівлі людьмиБорисова, Тетяна; Borysova, Tetiana
Article201329-May-2014Реалізація активного маркетингового адаптивного управління українськими переробними підприємствамиСуховерха, Юлія; Sukhoverkha, Yuliia
Article201024-Mar-2011Теорія та практика оцінювання конкурентоспроможності суб’єктів малого бізнесуПивоваров, Михайло Григорович
Article201227-May-2013Інноваційні підходи та прикладні аспекти концепції підготовки маркетологівКраузе, Ольга Ігорівна; Оксентюк, Богдана; Федорович, Роман
Article201012-Nov-2010Основні методи організації та проведення маркетингових досліджень на ринку машинобудуванняТуренко, Олена
Article201312-Dec-2014Маркетинг у структурі матеріально-технічного забезпечення інноваційного підприємстваНагорняк, Галина; Нагорняк, Ірина; Шпилик, Світлана; Nahorniak, Halyna; Nahorniak, Iryna; Shpylyk, Svitlana
Article200912-Aug-2009Страховий маркетинг: теоретико-концептуальні засадиГаласюк, Олена Володимирівна
Article18-Nov-201429-Oct-2015Маркетизація як вектор розвитку сфери права, адвокасі та політики в контексті національного досвіду-
Article21-Oct-201416-Dec-2014Інституалізація механізму стратегічного маркетингового управління підприємством та його інформаційно-аналітичного забезпеченняFrolenko, Olha
Article25-Nov-20151-Mar-2016Інформація в системі маркетингового управління підприємствомОксентюк, Богдана Андріївна; Фроленко, Ольга Михайлівна; Oksentyuk, Bogdana; Frolenko, Olga
Article25-Nov-20151-Mar-2016Маркетинг благодійних і волонтерських організаційБорисова, Тетяна Михайлівна; Borysova, Tetiana
Article25-Nov-20151-Mar-2016Необхідність розроблення маркетингової стратегії для підприємствСеменюк, Світлана Богданівна; Semenjuk, Svitlana
Article18-Nov-201429-Oct-2015Сучасні підходи до залучення інвестиційGolda, Nadiya; Mishchuk, Oksana
Article31-Jan-20186-Mar-2019Новітні підходи до визначення ефективності реклами в туристичній індустріїГолда, Надія Михайлівна; Golda, Nadia
Article16-Apr-201918-May-2019Збутова та цінова діяльність в управлінні конкурентоспроможністю підприємстваКалюжна, Юлія; Боровик, Тетяна; Даниленко, Вікторія; Kaliuzhna, Yuliia; Borovyk, Tetyana; Danylenko, Viktoriia
Article25-Jun-20191-Sep-2019Стратегія формування конкурентних переваг підприємства в сучасних умовах ринкуКостюк, Вікторія; Янчук, Тетяна; Kostyuk, Viktoriia; Yanchuk, Tetiana
Article30-Jun-201918-Dec-2019Інформаційне забезпечення маркетингової діяльності в умовах формування й розвитку сучасних концепцій управлінняРоманова, Ольга; Шибун, Марина; Матвєєва, Марина; Romanova, Olha; Shybun, Maryna; Matveeva, Maryna
Article28-Nov-20191-Feb-2020Маркетинговий аудит як інструмент оцінювання ефективності бізнесуХаблюк, Оксана; Яцишин, Світлана; Голяш, Ірина; Khabliuk, Oksana; Yatsyshyn, Svitlana; Golyash, Iryna
Results 1-25 of 25 (Search time: 0.08 seconds).
  • previous
  • 1
  • next