Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/3071
Назва: Реалізація активного маркетингового адаптивного управління українськими переробними підприємствами
Інші назви: Implementation of active marketing adaptive management by ukrainian processing enterprises
Автори: Суховерха, Юлія
Sukhoverkha, Yuliia
Бібліографічний опис: Ю.Суховерха. Реалізація активного маркетингового адаптивного управління українськими переробними підприємствами / Ю.Суховерха // Галицький економічний вісник. — 2013. — №2(41). — с.163-167 - (маркетингові технології підприємств у сучасному науково-технічному середовищі)
Дата публікації: 2013
Дата внесення: 29-тра-2014
Видавництво: Тернопільський національний технічний університет ім. Івана Пулюя
Місце видання, проведення: Тернопіль, Україна
УДК: 658
Теми: маркетинг
адаптивне управління
інновації
високі технології
переробні підприємства
marketing
adaptive management
innovation
high technology
processing enterprises
Короткий огляд (реферат): Досліджено теоретичні засади реалізації активного маркетингового адаптивного управління розвитком підприємства як складною соціально-економічною системою, що є основою інноваційної політики, спрямованої на впровадження інновацій у маркетингових інструментах, продукті, організації функціонування системи управління. Здійснено аналіз тенденцій, наявних в інноваційній діяльності переробних підприємств. Визначено організаційне підґрунтя для реалізації оперативного й гнучкого пасивного напрямку маркетингового адаптивного управління через упровадження високих технологій у сфері зв’язку й управління, виробничій інформаційній системі, частині впровадження інтегрованого управління та контролю.
The theoretical bases of the implementation of an active marketing adaptive management of the enterprise development as a complex socio-economic system are researched in the article. It provides either a change of environment in order to maximize the efficiency criteria of the enterprise functioning or an active search for such an environment in which the desired comfort is attainable. The framework of innovation policy is defined. It is aimed at innovating in: marketing tools, product policy, organization of the management system functioning. The analysis of trends in innovation activity of processing enterprises is made. The dynamics of changes in the costs on innovation activity of industrial enterprises, the share of innovative companies introducing and implementing innovative products, processes, marketing and organizational innovation have been studied. The basis for the implementation of operational and flexible passive adaptive management in marketing is researched. It was determined by the introduction of high technology in the field of communication and management, in a production information system in part of the integrated management and control. The research results made possible to draw the conclusion about the need in developing an effective mechanism for active marketing adaptive management at processing enterprises as a part of management system.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/3071
Власник авторського права: © „Галицький економічний вісник“
Статус публікації : Опубліковано раніше
Тип вмісту: Article
Розташовується у зібраннях:Галицький економічний вісник, 2013, № 2 (41)



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.