Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/296

Назва: Теоретичні підходи до організування процесу збуту на підприємстві
Автори: Хрупович, Світлана Євгенівна
Борисова, Тетяна Михайлівна
Бібліографічний опис: Хрупович С. Є. Теоретичні підходи до організування процесу збуту на підприємстві / Світлана Хрупович, Тетяна Борисова // Галицький економічний вісник. — 2009. — № 2. — С. 57-61. — (проблеми мікро- та макроекономіки України).
Дата публікації: 2009
Місце видання, проведення: Тернопіль, Україна
УДК: 658.8
Теми: збут
збутова діяльність
маркетинг
логістика
організаційна структура управління
функції управління
Короткий огляд (реферат): Розглянуто маркетинговий і логістичний підходи до організування процесу збуту на підприємстві. Визначено функції і завдання пов’язані із збутом виготовленої продукції у відділі маркетингу і логістики.
The relation of marketing and logistics to process of organization of selling at the enterprise is considered. It is offered to function and task of a department of marketing and logistics, which relate to selling production
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elartu.tstu.edu.ua/handle/123456789/296
Статус публікації : Опубліковано раніше
Тип вмісту : Article
Розташовується у зібраннях:Галицький економічний вісник, 2009, № 2



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.