Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/296

Título : Теоретичні підходи до організування процесу збуту на підприємстві
Autor : Хрупович, Світлана Євгенівна
Борисова, Тетяна Михайлівна
Bibliographic description (Ukraine): Хрупович С. Є. Теоретичні підходи до організування процесу збуту на підприємстві / Світлана Хрупович, Тетяна Борисова // Галицький економічний вісник. — 2009. — № 2. — С. 57-61. — (проблеми мікро- та макроекономіки України).
Fecha de publicación : 2009
Date of entry: 12-ago-2009
Place of the edition/event: Тернопіль, Україна
UDC: 658.8
Palabras clave : збут
збутова діяльність
маркетинг
логістика
організаційна структура управління
функції управління
Resumen : Розглянуто маркетинговий і логістичний підходи до організування процесу збуту на підприємстві. Визначено функції і завдання пов’язані із збутом виготовленої продукції у відділі маркетингу і логістики.
The relation of marketing and logistics to process of organization of selling at the enterprise is considered. It is offered to function and task of a department of marketing and logistics, which relate to selling production
URI : http://elartu.tstu.edu.ua/handle/123456789/296
Publications status : Опубліковано раніше
Content type: Article
Aparece en las colecciones: Галицький економічний вісник, 2009, № 2



Los ítems de DSpace están protegidos por copyright, con todos los derechos reservados, a menos que se indique lo contrario.