Bu öğeden alıntı yapmak, öğeye bağlanmak için bu tanımlayıcıyı kullanınız: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/296

Başlık: Теоретичні підходи до організування процесу збуту на підприємстві
Yazarlar: Хрупович, Світлана Євгенівна
Борисова, Тетяна Михайлівна
Bibliographic description (Ukraine): Хрупович С. Є. Теоретичні підходи до організування процесу збуту на підприємстві / Світлана Хрупович, Тетяна Борисова // Галицький економічний вісник. — 2009. — № 2. — С. 57-61. — (проблеми мікро- та макроекономіки України).
Yayın Tarihi: 2009
Date of entry: 12-Ağu-2009
Place of the edition/event: Тернопіль, Україна
UDC: 658.8
Anahtar kelimeler: збут
збутова діяльність
маркетинг
логістика
організаційна структура управління
функції управління
Özet: Розглянуто маркетинговий і логістичний підходи до організування процесу збуту на підприємстві. Визначено функції і завдання пов’язані із збутом виготовленої продукції у відділі маркетингу і логістики.
The relation of marketing and logistics to process of organization of selling at the enterprise is considered. It is offered to function and task of a department of marketing and logistics, which relate to selling production
URI: http://elartu.tstu.edu.ua/handle/123456789/296
Publications status : Опубліковано раніше
Content type: Article
Koleksiyonlarda Görünür:Галицький економічний вісник, 2009, № 2



DSpace'deki bütün öğeler, aksi belirtilmedikçe, tüm hakları saklı tutulmak şartıyla telif hakkı ile korunmaktadır.