Моля, използвайте този идентификатор за цитиране или линк към този публикация: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/296

Заглавие: Теоретичні підходи до організування процесу збуту на підприємстві
Автори: Хрупович, Світлана Євгенівна
Борисова, Тетяна Михайлівна
Bibliographic description (Ukraine): Хрупович С. Є. Теоретичні підходи до організування процесу збуту на підприємстві / Світлана Хрупович, Тетяна Борисова // Галицький економічний вісник. — 2009. — № 2. — С. 57-61. — (проблеми мікро- та макроекономіки України).
Дата на Публикуване: 2009
Date of entry: 12-Авг-2009
Place of the edition/event: Тернопіль, Україна
UDC: 658.8
Ключови Думи: збут
збутова діяльність
маркетинг
логістика
організаційна структура управління
функції управління
Резюме: Розглянуто маркетинговий і логістичний підходи до організування процесу збуту на підприємстві. Визначено функції і завдання пов’язані із збутом виготовленої продукції у відділі маркетингу і логістики.
The relation of marketing and logistics to process of organization of selling at the enterprise is considered. It is offered to function and task of a department of marketing and logistics, which relate to selling production
URI: http://elartu.tstu.edu.ua/handle/123456789/296
Publications status : Опубліковано раніше
Content type: Article
Показва се в Колекции:Галицький економічний вісник, 2009, № 2



Публикацияте в DSpace са защитени с авторско право, с всички права запазени, освен ако не е указно друго.