Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/296

Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorХрупович, Світлана Євгенівнаuk
dc.contributor.authorБорисова, Тетяна Михайлівнаuk
dc.date.accessioned2009-08-12T13:13:35Z-
dc.date.available2009-08-12T13:13:35Z-
dc.date.created2009en
dc.date.issued2009-
dc.identifier.citationХрупович С. Є. Теоретичні підходи до організування процесу збуту на підприємстві / Світлана Хрупович, Тетяна Борисова // Галицький економічний вісник. — 2009. — № 2. — С. 57-61. — (проблеми мікро- та макроекономіки України).uk
dc.identifier.urihttp://elartu.tstu.edu.ua/handle/123456789/296-
dc.description.abstractРозглянуто маркетинговий і логістичний підходи до організування процесу збуту на підприємстві. Визначено функції і завдання пов’язані із збутом виготовленої продукції у відділі маркетингу і логістики.uk
dc.description.abstractThe relation of marketing and logistics to process of organization of selling at the enterprise is considered. It is offered to function and task of a department of marketing and logistics, which relate to selling productionen
dc.language.isouken
dc.subjectзбутuk
dc.subjectзбутова діяльністьuk
dc.subjectмаркетингuk
dc.subjectлогістикаuk
dc.subjectорганізаційна структура управлінняuk
dc.subjectфункції управлінняuk
dc.titleТеоретичні підходи до організування процесу збуту на підприємствіuk
dc.typeArticleen
dc.coverage.placenameТернопіль, Українаuk
dc.statusОпубліковано ранішеuk
dc.subject.udc658.8en
Розташовується у зібраннях:Галицький економічний вісник, 2009, № 2



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.