Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/5358

Назва: Інституалізація механізму стратегічного маркетингового управління підприємством та його інформаційно-аналітичного забезпечення
Інші назви: The institutionalization of strategic marketing management of enterprise and its informational analytical sustaining
Автори: Frolenko, Olha
Бібліографічний опис: Фроленко О. М. Інституалізація механізму стратегічного маркетингового управління підприємством та його інформаційно-аналітичного забезпечення / Ольга Фроленко // Галицький економічний вісник — Тернопіль : ТНТУ, 2014. — Том 46. — № 3. — С. 196-209. — (Маркетингові технології підприємств у сучасному науково-технічному середовищі).
Frolenko O. The institutionalization of strategic marketing management of enterprise and its informational analytical sustaining / Olha Frolenko // Galician economic bulletin — Ternopil : TNTU, 2014. — Volume 46. — No 3. — P. 196-209.
Дата публікації: 21-жов-2014
Дата внесення: 16-гру-2014
Видавництво: Тернопiльський національний технiчний унiверситет iменi Iвана Пулюя
Місце видання, проведення: Тернопіль
УДК: 338.24
Теми: машинобудівні підприємства
маркетинг
стратегічне управління
стратегічне маркетингове управління
інформаційно-аналітичне забезпечення управління
engineering enterprises
marketing
strategic management
informational analytical sustaining of management
Короткий огляд (реферат): В умовах формування глобального постіндустріального суспільства маркетингова інформація перетворюється на стратегічний ресурс, на якому базуються конкурентоспроможність підприємства у довготривалій перспективі. Відсутність інформації може призвести до тяжких фінансово-економічних наслідків для підприємства, тоді як наявність актуальної та релевантної інформації дозволяє оперативно стежити за станом зовнішнього середовища та оцінювати внутрішню ситуацію, координувати маркетингову стратегію із урахуванням змін, отримувати інформаційну підтримку при прийнятті рішень, що в результаті дозволяє підвищити показники діяльності підприємства. В системі організації маркетингового управління машинобудівних підприємств наявна низка проблем, усунення яких вимагає впровадження на підприємствах системи стратегічного маркетингового управління. Вона передбачає пірамідальну побудову системи стратегічного маркетингу та чітке виділення ієрархічних рівнів системи маркетингу; чітку координацію та управління стратегічними бізнес-одиницями; активне використання аутсорсингу в системі стратегічного маркетингу; забезпечення ефективного прямого та зворотного взаємозв’язку між рівнями маркетингу.
In terms of global post-industrial society formation, which is characterized by acceleration of business processes, high dynamism of modern markets, constant consumer’s changing behavior, modification of factors and sources of competitive advantages and active use of progressive informational technologies, marketing information turns into strategic resource on which the competitiveness of enterprise is based upon long-term perspective. The lack of information may cause heavy financial and economic consequences for enterprise while the presence of actual and relevant information allows to monitor strategically the state of the external environment and evaluate the internal situation, to coordinate the marketing strategy taking into account changes, to receive informational support while making decisions, as a result it allows to increase the indicators of enterprise activities. Informational ensuring of strategic marketing management should previse the enterprise from ineffective marketing solutions; also choose such development vector which ensures the preservation and multiplication of capital and profitable activity in long-term perspective under ferocious competitive conditions. In the system of organization the marketing management of engineering enterprises there is a number of issues and their solving requires the implementation of strategic marketing management system at enterprises. It involves the pyramidal structure of strategic marketing system and its clear division into hierarchical levels; the distinct coordination and management of strategic business units; the active use of outsourcing in strategic marketing system; the implementation of effective forward and backward correlation between marketing levels; ensuring of informational and consultative processes at selling products level and cooperation with consumers. It is grounded the structure of strategic marketing management system and its informational analytical ensuring, where three hierarchical levels are distinguished: a level of forming basic, competitive and marketing strategy; a level of forming product-market strategy as well as competitive positioning and progress strategy; a level of strategic development of distribution, division and price formation for enterprise’s products.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/5358
Власник авторського права: © „Галицький економічний вісник Тернопільського національного технічного університету“
Тип вмісту: Article
Розташовується у зібраннях:Галицький економічний вісник, 2014, № 3 (46)



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.