DSpace
Зареєструватися
українська русский English polski français
Deutsch español italiano svenska
中文 Ελληνικά norsk
日本語 magyar
čeština
   

ELARTU — Інституційний репозитарій ТНТУ імені Івана Пулюя >
Галицький економічний вісник >
2014 >

Галицький економічний вісник, 2014, № 3 (46) : [28]

Домівка зібрання

 
 
або переглянути 
Підпишіться на це зібрання, щоб щодня отримувати повідомлення по електронній пошті про нові додавання

Нові матеріали (усі)

Список авторів та вимоги

Інституалізація механізму стратегічного маркетингового управління підприємством та його інформаційно-аналітичного забезпечення

Особливості маркетингової стратегії диверсифікації для підприємств побутового сервісу й торгівлі в сільській місцевості

Дослідження нецінових факторів впливу на споживчий попит

Передумови та напрями маркетизації некомерційної сфери культури та дозвілля України

Методичні аспекти формування та оцінювання зони беззбитковості

Застосування інструментів семантичного вебу при створенні баз знань у системі обліку

Диференціація та інтеграція бухгалтерського обліку як науки: методологічний аспект

Рефінансування як інструмент підтримання ліквідності банківських установ України

Визначення та застосування звичайної ціни в призмі податкового законодавства

Поняття та класифікація ризиків у зовнішньоекономічній діяльності підприємства

Аналіз підходів компонування етапів перебування підприємства в кризі та принципів антикризового управління

Формування ефективної системи управління стратегічним потенціалом підприємств

Використання методів антисипативного управління як спосіб удосконалення процесу функціонування системи гарантування економічної безпеки промислових підприємств

Модернізація системи державного регулювання зайнятості населення з позицій економічної безпеки

Індекси обмеження торгівлі як інструмент аналізу зовнішньоторговельної політики держави

Стратегія і планування інноваційної діяльності підприємств сфери туризму

Джерела економічних даних для інформаційно-аналітичних систем підприємства

Реалії та перспективи розвитку конкурентного середовища на ринку житлово-комунальних послуг

Основи розвитку національного ринку органічного землеробства в Україні

Вплив антимонопольної політики держави на розвиток національної економіки

Інноваційний вектор розвитку економіки: регіональний аспект

Трансформація підприємств агропромислового комплексу України

Проблеми інвестиційно-інноваційної привабливості промислових підприємств України у конкурентному середовищі

Аналіз фінансового механізму хлібопекарської галузі України

Про організаційно-правові проблеми державного управління національною економікою в умовах перед’європейської адаптації законодавства України

Зміст

Титулка та редакційна сторінка

 

Стрічки RSS

RSS Feed RSS Feed

 

Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард 
Зворотний зв’язок
Якщо Ви знайшли помилку, або інформація на сайті неточна — натисніть „Ctrl+Enter“ та виправте неточність. Дякуємо! Система Orphus