Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/5342

Назва: Джерела економічних даних для інформаційно-аналітичних систем підприємства
Інші назви: Economic data sources for enterprise’s information and analytical support systems
Автори: Haida, Taras
Бібліографічний опис: Гайда Т. Ю. Джерела економічних даних для інформаційно-аналітичних систем підприємства / Тарас Гайда // Галицький економічний вісник — Тернопіль : ТНТУ, 2014. — Том 46. — № 3. — С. 61-68. — (Загальні проблеми економіки та суб’єктів господарювання).
Haida T. Economic data sources for enterprise’s information and analytical support systems / Taras Haida // Galician economic bulletin — Ternopil : TNTU, 2014. — Volume 46. — No 3. — P. 61-68.
Дата публікації: 21-жов-2014
Дата внесення: 16-гру-2014
Видавництво: Тернопiльський національний технiчний унiверситет iменi Iвана Пулюя
Місце видання, проведення: Тернопіль
УДК: 330.46
Теми: інформація
джерела
забезпечення
підприємство
система
конкурентоспроможність
аналітика
information
sources
supply
enterprise
system
competitiveness
analytics
Короткий огляд (реферат): Систематизовано джерела інформації для аналітиків підприємства, які збирають дані для їх подальшого опрацювання та аналізу інформаційною системою з метою підвищення ефективності управлінських рішень. Вибрано й проаналізовано сім основних джерел. Інтернет-джерела визначено найперспективнішими й доступними для малих і середніх підприємств. Розглянуто ряд програмного забезпечення (наприклад Teleport, Offline Explorer, WebCopier як інструменти для завантаження та збереження веб-сайтів, Avalanche, як засіб автоматичного збору інтернет-даних), а також апаратного забезпечення для цих цілей. Крім цього, показано, що метод text-mining є ефективним інструментом для видобування знань із загальних відомостей конкурентного характеру. За допомогою цього інструменту можна шукати й опрацювати інформацію в Інтернеті автоматично, дозволяючи аналітикам значно підвищити ефективність і суттєво знизити витрати на цей вид робіт. Також розкрито особливості, переваги та недоліки купівлі готових до використання інформаційних продуктів, що значно спрощує процедуру отримання нових знань про середовище підприємства, але, як правило, є дорогою і може мати ряд недоліків, таких, як можливість отримання неякісної інформації. Зроблено висновок, що вибір джерел керівництвом повинен бути зроблений, виходячи із потреб та можливостей компанії. В якості подальших шляхів дослідження в даному напрямку автор назвав сучасні комплекси програмного забезпечення для збору, систематизації й зберігання інформації про конкурентне середовище, яка необхідна для відділів, що приймають управлінські рішення.
The article systematizes information sources for enterprises analysts, who receive the data for further processing and analysis with information system to improve management decisions. In this paper seven main sources are selected and analyzed. Internet sources are found to be the most promising and available for small and medium enterprises. The author has also conducted the research of the most affordable software (such as Teleport, Offline Explorer, WebCopier as tools for site-saving, Avalanche as an automatic internet information-mining tool) and also hardware for these purposes. In addition to this, the author revealed that Text-mining method is a highly effective tool for knowledge extraction with competitive nature of the data sets. With this tool it is possible to search and process information on the Internet automatically, allowing for analysts to significantly improve efficiency and reduce costs for this type of work. The features, advantages and disadvantages of purchasing of ready-made information products are also shown. Purchase of ready-to-use information products now greatly simplifies the procedure for obtaining new knowledge about the environment, but is usually expensive and can have a number of shortcomings like a lack of information quality. The author concludes that the choice of sources by management has to be done carefully, basing on the needs and capabilities of the company. As a further way of study in this direction the author can name modern software tool packages for gathering, systematization and storage of competitive information for enterprises decision making units.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/5342
Власник авторського права: © „Галицький економічний вісник Тернопільського національного технічного університету“
Тип вмісту: Article
Розташовується у зібраннях:Галицький економічний вісник, 2014, № 3 (46)



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.