Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/829

Назва: Вплив органолептичних відчуттів на купівельну активність споживача
Автори: Бурліцька, Оксана Петрівна
Борисова, Тетяна Михайлівна
Бібліографічний опис: О.Бурліцька. Вплив органолептичних відчуттів на купівельну активність споживача/ О.Бурліцька, Т.Борисова // Галицький економічний вісник. — 2010. — №3(28).— с.73-78 - (проблеми мікро та макроекономіки України)
Дата публікації: 2010
Дата внесення: 24-бер-2011
Видавництво: Тернопільський державний національний університет ім. Івана Пулюя
Місце видання, проведення: Тернопіль, Україна
УДК: 338.439
Теми: мерчандайзинг
споживач
органолептичні відчуття
маркетинг
купівельна активність
органи чуття
Короткий огляд (реферат): У статті досліджено особливості впливу органів чуття на купівельну активність споживача. Стверджується, що саме органолептичні відчуття здійснюють різноманітний фізіологічний вплив на стан людини, підвищуючи чи знижуючи її купівельну активність. Охарактеризовано основні класичні варіанти рішення щодо використання параметрів кольору, світла, звуків та музики, запаху в мерчандайзинговій діяльності торговельних підприємств.
In the article are considered peculiarity influence of the sense organs on the purchasing activity of the consumer. Characterize main classical variants of the decision of using parameters of colours, lights, smells, sounds and music’s in the merchandising activity of enterprises.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/829
Власник авторського права: © „Галицький економічний вісник“
Статус публікації : Опубліковано раніше
Тип вмісту: Article
Розташовується у зібраннях:Галицький економічний вісник, 2010, № 3



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.