Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/608
Назва: Основні методи організації та проведення маркетингових досліджень на ринку машинобудування
Автори: Туренко, Олена
Бібліографічний опис: О.Туренко. Основні методи організації та проведення маркетингових досліджень на ринку машинобудування / О.Туренко // Галицький економічний вісник. — 2010. — № 1(26). — С. 92-98. — ( проблеми мікро- та макроекономіки України )
Дата публікації: 2010
Дата внесення: 12-лис-2010
Видавництво: Тернопільський національний технічний університет ім. Івана Пулюя
Місце видання, проведення: Тернопіль, Україна
УДК: 339.175
Теми: маркетинг
маркетингове дослідження
дескриптивні
зондуючі
каузальні маркетингові
ринок машинобудування
Короткий огляд (реферат): У статті розкрито суть та значення категорії «маркетингові дослідження», проаналізовано прикладні засади організації та проведення маркетингових досліджень на ринку машинобудування.
The article disclosed the nature and value of the category «marketing research», analysis and application of principles of market research on market engineering.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elartu.tstu.edu.ua/handle/123456789/608
ISSN: 1727-7108
Власник авторського права: © „Галицький економічний вісник Тернопільського національного технічного університету“
Статус публікації : Опубліковано раніше
Тип вмісту: Article
Розташовується у зібраннях:Галицький економічний вісник, 2010, № 1



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.