Por favor use este identificador para citas ou ligazóns a este item: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/608
Título: Основні методи організації та проведення маркетингових досліджень на ринку машинобудування
Authors: Туренко, Олена
Bibliographic description (Ukraine): О.Туренко. Основні методи організації та проведення маркетингових досліджень на ринку машинобудування / О.Туренко // Галицький економічний вісник. — 2010. — № 1(26). — С. 92-98. — ( проблеми мікро- та макроекономіки України )
Data de edición: 2010
Date of entry: 12-Nov-2010
Editor: Тернопільський національний технічний університет ім. Івана Пулюя
Place of the edition/event: Тернопіль, Україна
UDC: 339.175
Palabras chave: маркетинг
маркетингове дослідження
дескриптивні
зондуючі
каузальні маркетингові
ринок машинобудування
Resumo: У статті розкрито суть та значення категорії «маркетингові дослідження», проаналізовано прикладні засади організації та проведення маркетингових досліджень на ринку машинобудування.
The article disclosed the nature and value of the category «marketing research», analysis and application of principles of market research on market engineering.
URI: http://elartu.tstu.edu.ua/handle/123456789/608
ISSN: 1727-7108
Copyright owner: © „Галицький економічний вісник Тернопільського національного технічного університету“
Publications status : Опубліковано раніше
Content type: Article
Aparece nas ColecciónsГалицький економічний вісник, 2010, № 1



Todos os documentos en Dspace estan protexidos por copyright, con todos os dereitos reservados