Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/291

Назва: Страховий маркетинг: теоретико-концептуальні засади
Автори: Галасюк, Олена Володимирівна
Бібліографічний опис: Галасюк О. В. Страховий маркетинг: теоретико-концептуальні засади / Олена Галасюк // Галицький економічний вісник. — 2009. — № 2. — С. 30-37. — (проблеми мікро- та макроекономіки України).
Дата публікації: 2009
Дата внесення: 12-сер-2009
Місце видання, проведення: Тернопіль, Україна
УДК: 368.022
Теми: менеджмент
маркетинг
маркетингова стратегія
страхова послуга
страховик
страхувальник
страховий ринок
Короткий огляд (реферат): Розглянуто теоретичні та методологічні аспекти страхового маркетингу. Проаналізовано та систематизовано основні підходи до визначення поняття “страховий маркетинг”. Досліджено основні фази розвитку страхового ринку.
The paper describes the theoretical and methodological aspects of insurance marketing. The main approaches to the interpretation of the essence of the definition “insurance marketing” are analyzed and systematized. The main fhases of the development insurance market is examined.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elartu.tstu.edu.ua/handle/123456789/291
Статус публікації : Опубліковано раніше
Тип вмісту: Article
Розташовується у зібраннях:Галицький економічний вісник, 2009, № 2



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.