Ⅵ конференція молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“ (2016) : [125] Домівка зібрання Перегляд статистики

Ⅵ Регіональна науково-практична конференція молодих вчених та студентів «Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі»

26 квітня в Тернопільському національному технічному університеті імені Івана Пулюя на базі кафедри промислового маркетингу відбудеться Ⅵ Регіональна науково-практична конференція молодих вчених та студентів «Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі».

Запрошуємо науковців та студентів до участі в роботі конференції. Реєстраційну форму та тези необхідно подати на кафедру промислового маркетингу до 16 квітня 2016 року.

Додаткову інформацію щодо правил оформлення тез та організаційних питань подано в інформаційному листі конференції.

Новина на веб-сайті університету.

Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі. – Матеріали Ⅵ Регіональної науково-практичної конференції молодих вчених та студентів. – Тернопіль, ТНТУ, 2016. – 266 c.

Матеріали Ⅵ Регіональної науково-практичної конференції молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“

Зміст


1
3
СУЧАСНІ ТОВАРОЗНАВЧІ АСПЕКТИ РИНКУ НЕПРОДОВОЛЬЧИХ ТОВАРІВ
4
6
8
ТЕОРЕТИЧНІ ТА МЕТОДОЛОГІЧНІ АСПЕКТИ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ
10
12
14
16
18
20
22
24
26
28
30
33
35
37
39
41
43
45
47
49
МАРКЕТИНГОВІ ДОСЛІДЖЕННЯ В КОНТЕКСТІ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА
51
53
55
57
59
61
63
65
67
69
71
73
75
77
79
81
83
ПЕРСПЕКТИВНІ НАПРЯМКИ РОЗВИТКУ ЗБУТОВОЇ ПОЛІТИКИ ПІДПРИЄМСТВА
85
87
89
91
93
95
97
100
102
104
106
108
110
112
114
РОЗВИТОК МАРКЕТИНГОВИХ ІННОВАЦІЙ ЯК ФАКТОР ЕКОНОМІЧНОГО ПРОРИВУ
116
118
120
122
124
126
128
130
132
134
136
138
140
142
144
146
МАРКЕТИНГОВІ ТЕХНОЛОГІЇ ПІДПРИЄМСТВ СФЕРИ ПОСЛУГ
148
150
152
154
156
158
160
162
164
166
168
170
172
174
176
178
180
СТРАТЕГІЧНІ МАРКЕТИНГОВІ РІШЕННЯ І СУЧАСНІ ТЕОРІЇ ЕФЕКТИВНОСТІ БІЗНЕСУ
182
184
186
188
190
192
194
196
198
200
202
204
206
208
210
212
214
216
ІННОВАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ В УПРАВЛІННІ ПЕРСОНАЛОМ ПІДПРИЄМСТВА
218
220
222
225
227
229
231
233
235
237
240
243
246
249
251
 
255

Content


1
3
SUCHASNI TOVAROZNAVCHI ASPEKTY RYNKU NEPRODOVOLCHYKH TOVARIV
4
6
8
TEORETYCHNI TA METODOLOHICHNI ASPEKTY MARKETYNHOVOI DIIALNOSTI
10
12
14
16
18
20
22
24
26
28
30
33
35
37
39
41
43
45
47
49
MARKETYNHOVI DOSLIDZHENNIA V KONTEKSTI ZABEZPECHENNIA KONKURENTOSPROMOZHNOSTI PIDPRYIEMSTVA
51
53
55
57
59
61
63
65
67
69
71
73
75
77
79
81
83
PERSPEKTYVNI NAPRIAMKY ROZVYTKU ZBUTOVOI POLITYKY PIDPRYIEMSTVA
85
87
89
91
93
95
97
100
102
104
106
108
110
112
114
ROZVYTOK MARKETYNHOVYKH INNOVATSII YAK FAKTOR EKONOMICHNOHO PRORYVU
116
118
120
122
124
126
128
130
132
134
136
138
140
142
144
146
MARKETYNHOVI TEKHNOLOHII PIDPRYIEMSTV SFERY POSLUH
148
150
152
154
156
158
160
162
164
166
168
170
172
174
176
178
180
STRATEHICHNI MARKETYNHOVI RISHENNIA I SUCHASNI TEORII EFEKTYVNOSTI BIZNESU
182
184
186
188
190
192
194
196
198
200
202
204
206
208
210
212
214
216
INNOVATSIINI TEKHNOLOHII V UPRAVLINNI PERSONALOM PIDPRYIEMSTVA
218
220
222
225
227
229
231
233
235
237
240
243
246
249
251
 
124. Zmist
255

Огляд
Підпишіться на це зібрання, щоб щодня отримувати повідомлення по електронній пошті про нові додавання RSS Feed RSS Feed RSS Feed
Матеріали зібрання (Дати збереження, сортування за спаданням): від 101 до 125 з 125
ТипДата випускуДата внесенняНазваАвтор(и)
Article26-кві-201624-тра-2016Особливості застосування реклами в комплексі просування товарів споживчого призначенняФалович, Володимир Андрійович; Горбань, Сніжана; Falovych, Volodymyr; Gorban, Snezana
Article26-кві-201624-тра-2016Концепція маркетинг-мікс (4P, 5P, 7P)Сямро, Мирон; Syamro, Myron
Article26-кві-201624-тра-2016Роль маркетингової товарної політики в практичній діяльності промислових підприємствСторож, Марія; Storozh, Maria
Article26-кві-201624-тра-2016Шляхи удосконалення маркетингової діяльності підприємстваСадовий, Василь; Sadoviy, Vasyl
Article26-кві-201624-тра-2016Теоретичні аспекти поняття «категорійний мерчандайзинг»Пушкаренко, Віталій; Бурліцька, Оксана Петрівна; Pyshkarenko, Vitali; Burlitska, Oksana
Article26-кві-201624-тра-2016Синергія системи просування продукціїПерхайло, Назарій; Perkhailo, Nazariy
Article26-кві-201624-тра-2016Актуальність маркетингової інформаційної системи для агропромислових підприємствОгнистий, Сергій; Ohnystyi, Serhii
Article26-кві-201624-тра-2016Особливості товарної політики підприємства в умовах маркетингової орієнтаціїМатвіїв, Любомир; Matviyiv, Lubomir
Article26-кві-201624-тра-2016Теоретичні основи поняття «конкурентоспроможність підприємства»Макодрай, Світлана; Makodray, Svitlana
Article26-кві-201624-тра-2016Планування та впровадження асортиментної політикиКуріца, Наталія; Kuritsa, Nataliya
Article26-кві-201624-тра-2016Теоретичні та методологічні аспекти маркетингової діяльностіКопчук, Юлія; Kopchuk, Julia
Article26-кві-201624-тра-2016Бізнес-процес і маркетингове середовищеЗагородна, Ольга; Zagorodna, Olga
Article26-кві-201624-тра-2016Сутність поняття «ефективність маркетингової діяльності» та підходи до її оцінкиДобровольська, Ірина; Dobrovol’ska, Iryna
Article26-кві-201624-тра-2016Поняття комплексу просуванняГораль, Андрій; Goral, Andriy
Article26-кві-201624-тра-2016Інтернет-брендингГаляберда, Андрій; Galiaberda, Andriy
Article26-кві-201624-тра-2016Виставки і ярмарки як інструменти маркетингуБурліцька, Оксана Петрівна; Burlitska, Oksana
Article26-кві-201624-тра-2016Актуальні аспекти комплексу маркетингу підприємстваБогачук, Наталія; Bohachuk, Nataliya
Article26-кві-201624-тра-2016Мотиваційна теорія поведінки споживачівБлащишин, Роман; Blaschyshyn, Roman
Article26-кві-201624-тра-2016Маркетингові методи управління масовою свідомістюБабій, Юрій; Babiy, Yuriy
Article26-кві-201624-тра-2016Сухі будівельні суміші:споживчі властивостіМіщук, Оксана Іванівна; Mishchuk, Oksana
Article26-кві-201624-тра-2016Формування товарної політикиГригус, Тетяна; Hruhys, Tetyana
Article26-кві-201624-тра-2016Огляд ринку спирту в УкраїніГнатів, Андрій; Gnativ, Andrew
Article26-кві-201624-тра-2016Передмова-
Article26-кві-201624-тра-2016Редакційні сторінки-
Book26-кві-201626-кві-2016Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі. – Матеріали Ⅵ Регіональної науково-практичної конференції молодих вчених та студентів-
Матеріали зібрання (Дати збереження, сортування за спаданням): від 101 до 125 з 125