Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/16303

Назва: Форми взаємодії некомерційної та комерційної сфер у контексті маркетингової перспективи
Інші назви: Forms of interaction of non-commercial and commercial sectors in the context marketing prospects
Автори: Борисова, Тетяна Михайлівна
Borysova, Tetiana
Приналежність: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Бібліографічний опис: Борисова Т. М. Форми взаємодії некомерційної та комерційної сфер у контексті маркетингової перспективи / Тетяна Борисова // Матеріали Ⅵ Регіональної науково-практичної конференції молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“, 26 квітня 2016 року — Т. : ТНТУ, 2016 — С. 118-119. — (Розвиток маркетингових інновацій як фактор економічного прориву).
Bibliographic description: Borysova T. (2016) Formy vzaiemodii nekomertsiinoi ta komertsiinoi sfer u konteksti marketynhovoi perspektyvy [Forms of interaction of non-commercial and commercial sectors in the context marketing prospects]. Materialy Ⅵ Rehionalnoi naukovo-praktychnoi konferentsii molodykh vchenykh ta studentiv "Marketynhovi tekhnolohii pidpryiemstv v suchasnomu naukovo-tekhnichnomu seredovyshchi" (Tern., April 26, 2016), pp. 118-119 [in Ukrainian].
Є частиною видання: Матеріали Ⅵ Регіональної науково-практичної конференції молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
Конференція/захід: Ⅵ Регіональна науково-практична конференція молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
Журнал/збірник: Матеріали Ⅵ Регіональної науково-практичної конференції молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
Дата публікації: 26-кві-2016
Дата внесення: 24-тра-2016
Видавництво: ТНТУ
TNTU
Місце видання, проведення: Україна, Тернопіль
Ukraine, Ternopil
Часове охоплення: 26 квітня 2016 року
April 26, 2016
УДК: 339.138
Кількість сторінок: 2
Діапазон сторінок: 118-119
Початкова сторінка: 118
Кінцева сторінка: 119
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/16303
Тип вмісту: Article
Розташовується у зібраннях:Ⅵ конференція молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“ (2016)



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.