Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/16332

Назва: Аналіз кон’юнктури ринку консалтингових послуг
Інші назви: Analysis of market conditions consulting services
Автори: Спільник, І.
Spylnyk, I.
Приналежність: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Бібліографічний опис: Спільник І. Аналіз кон’юнктури ринку консалтингових послуг / Спільник І. // Матеріали Ⅵ Регіональної науково-практичної конференції молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“, 26 квітня 2016 року — Т. : ТНТУ, 2016 — С. 176-177. — (Маркетингові технології підприємств сфери послуг).
Bibliographic description: Spylnyk I. (2016) Analiz koniunktury rynku konsaltynhovykh posluh [Analysis of market conditions consulting services]. Materialy Ⅵ Rehionalnoi naukovo-praktychnoi konferentsii molodykh vchenykh ta studentiv "Marketynhovi tekhnolohii pidpryiemstv v suchasnomu naukovo-tekhnichnomu seredovyshchi" (Tern., April 26, 2016), pp. 176-177 [in Ukrainian].
Є частиною видання: Матеріали Ⅵ Регіональної науково-практичної конференції молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
Конференція/захід: Ⅵ Регіональна науково-практична конференція молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
Журнал/збірник: Матеріали Ⅵ Регіональної науково-практичної конференції молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
Дата публікації: 26-кві-2016
Дата внесення: 24-тра-2016
Видавництво: ТНТУ
TNTU
Місце видання, проведення: Україна, Тернопіль
Ukraine, Ternopil
Часове охоплення: 26 квітня 2016 року
April 26, 2016
УДК: 339.13
658.6
Кількість сторінок: 2
Діапазон сторінок: 176-177
Початкова сторінка: 176
Кінцева сторінка: 177
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/16332
Тип вмісту: Article
Розташовується у зібраннях:Ⅵ конференція молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“ (2016)



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.