Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/16327

Назва: Маркетингові технології на ринку банківських продуктів та послуг
Інші назви: Marketing technologies in the banking products and services
Автори: Машлій, Галина Богданівна
Mashliy, Halina
Приналежність: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Бібліографічний опис: Машлій Г. Б. Маркетингові технології на ринку банківських продуктів та послуг / Галина Машлій // Матеріали Ⅵ Регіональної науково-практичної конференції молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“, 26 квітня 2016 року — Т. : ТНТУ, 2016 — С. 166-167. — (Маркетингові технології підприємств сфери послуг).
Bibliographic description: Mashliy H. (2016) Marketynhovi tekhnolohii na rynku bankivskykh produktiv ta posluh [Marketing technologies in the banking products and services]. Materialy Ⅵ Rehionalnoi naukovo-praktychnoi konferentsii molodykh vchenykh ta studentiv "Marketynhovi tekhnolohii pidpryiemstv v suchasnomu naukovo-tekhnichnomu seredovyshchi" (Tern., April 26, 2016), pp. 166-167 [in Ukrainian].
Є частиною видання: Матеріали Ⅵ Регіональної науково-практичної конференції молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
Конференція/захід: Ⅵ Регіональна науково-практична конференція молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
Журнал/збірник: Матеріали Ⅵ Регіональної науково-практичної конференції молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
Дата публікації: 26-кві-2016
Дата внесення: 24-тра-2016
Видавництво: ТНТУ
TNTU
Місце видання, проведення: Україна, Тернопіль
Ukraine, Ternopil
Часове охоплення: 26 квітня 2016 року
April 26, 2016
УДК: 338.31
Кількість сторінок: 2
Діапазон сторінок: 166-167
Початкова сторінка: 166
Кінцева сторінка: 167
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/16327
Перелік літератури: 1. Система банківського менеджменту: Навчальний посібник. – Київ: Фірма «Інкос», 2004. – 480с.
2. Шпиг Ф.І. Банківська конкуренція під впливом іноземного капіталу: монографія / Ф.І. Шпиг, 2006. – 288 с.
References: 1. Systema bankivskoho menedzhmentu: Navchalnyi posibnyk, Kyiv: Firma "Inkos", 2004, 480p.
2. Shpyh F.I. Bankivska konkurentsiia pid vplyvom inozemnoho kapitalu: monograph, F.I. Shpyh, 2006, 288 p.
Тип вмісту: Article
Розташовується у зібраннях:Ⅵ конференція молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“ (2016)



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.