Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/16360

Назва: Напрями вдосконалення стимулювання діяльності фінансових менеджерів підприємств
Інші назви: Areas of improvement of financial promotion business manager
Автори: Машлій, Галина Богданівна
Mashliy, Halina
Приналежність: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Бібліографічний опис: Машлій Г. Б. Напрями вдосконалення стимулювання діяльності фінансових менеджерів підприємств / Галина Машлій // Матеріали Ⅵ Регіональної науково-практичної конференції молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“, 26 квітня 2016 року — Т. : ТНТУ, 2016 — С. 233-234. — (Інноваційні технології в управлінні персоналом підприємства).
Bibliographic description: Mashliy H. (2016) Napriamy vdoskonalennia stymuliuvannia diialnosti finansovykh menedzheriv pidpryiemstv [Areas of improvement of financial promotion business manager]. Materialy Ⅵ Rehionalnoi naukovo-praktychnoi konferentsii molodykh vchenykh ta studentiv "Marketynhovi tekhnolohii pidpryiemstv v suchasnomu naukovo-tekhnichnomu seredovyshchi" (Tern., April 26, 2016), pp. 233-234 [in Ukrainian].
Є частиною видання: Матеріали Ⅵ Регіональної науково-практичної конференції молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
Конференція/захід: Ⅵ Регіональна науково-практична конференція молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
Журнал/збірник: Матеріали Ⅵ Регіональної науково-практичної конференції молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
Дата публікації: 26-кві-2016
Дата внесення: 24-тра-2016
Видавництво: ТНТУ
TNTU
Місце видання, проведення: Україна, Тернопіль
Ukraine, Ternopil
Часове охоплення: 26 квітня 2016 року
April 26, 2016
УДК: 338.31
Кількість сторінок: 2
Діапазон сторінок: 233-234
Початкова сторінка: 233
Кінцева сторінка: 234
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/16360
Перелік літератури: 1. Брігхем Є.Ф. Основи фінансового менеджменту/ Є.Ф. Брігхем. – КП «ВАЗАКО». Видавництво «МОЛОДЬ». – Київ. - 1997. – С. 47-49.
References: 1. Brihkhem Ye.F. Osnovy finansovoho menedzhmentu/ Ye.F. Brihkhem, KP "VAZAKO". Vydavnytstvo "MOLOD", Kyiv, 1997, P. 47-49.
Тип вмісту: Article
Розташовується у зібраннях:Ⅵ конференція молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“ (2016)



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.