Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/16342

Назва: Розробка стратегії розвитку підприємства на основі конкурентних переваг
Інші назви: Enterprise development development strategy based on competitive edge
Автори: Мирон, Ірина
Краузе, Ольга Ігорівна
Irina, Myron
Krause, Olga
Приналежність: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Бібліографічний опис: Мирон І. Розробка стратегії розвитку підприємства на основі конкурентних переваг / Ірина Мирон, Ольга Краузе // Матеріали Ⅵ Регіональної науково-практичної конференції молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“, 26 квітня 2016 року — Т. : ТНТУ, 2016 — С. 196-197. — (Стратегічні маркетингові рішення і сучасні теорії ефективності бізнесу).
Bibliographic description: Irina M., Krause O. (2016) Rozrobka stratehii rozvytku pidpryiemstva na osnovi konkurentnykh perevah [Enterprise development development strategy based on competitive edge]. Materialy Ⅵ Rehionalnoi naukovo-praktychnoi konferentsii molodykh vchenykh ta studentiv "Marketynhovi tekhnolohii pidpryiemstv v suchasnomu naukovo-tekhnichnomu seredovyshchi" (Tern., April 26, 2016), pp. 196-197 [in Ukrainian].
Є частиною видання: Матеріали Ⅵ Регіональної науково-практичної конференції молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
Конференція/захід: Ⅵ Регіональна науково-практична конференція молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
Журнал/збірник: Матеріали Ⅵ Регіональної науково-практичної конференції молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
Дата публікації: 26-кві-2016
Дата внесення: 24-тра-2016
Видавництво: ТНТУ
TNTU
Місце видання, проведення: Україна, Тернопіль
Ukraine, Ternopil
Часове охоплення: 26 квітня 2016 року
April 26, 2016
УДК: 339.138
Кількість сторінок: 2
Діапазон сторінок: 196-197
Початкова сторінка: 196
Кінцева сторінка: 197
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/16342
Тип вмісту: Article
Розташовується у зібраннях:Ⅵ конференція молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“ (2016)



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.