Palun kasuta seda identifikaatorit viitamiseks ja linkimiseks: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/16342

Pealkiri: Розробка стратегії розвитку підприємства на основі конкурентних переваг
Teised pealkirjad: Enterprise development development strategy based on competitive edge
Autor: Мирон, Ірина
Краузе, Ольга Ігорівна
Irina, Myron
Krause, Olga
Affiliation: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Bibliographic description (Ukraine): Мирон І. Розробка стратегії розвитку підприємства на основі конкурентних переваг / Ірина Мирон, Ольга Краузе // Матеріали Ⅵ Регіональної науково-практичної конференції молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“, 26 квітня 2016 року — Т. : ТНТУ, 2016 — С. 196-197. — (Стратегічні маркетингові рішення і сучасні теорії ефективності бізнесу).
Bibliographic description (International): Irina M., Krause O. (2016) Rozrobka stratehii rozvytku pidpryiemstva na osnovi konkurentnykh perevah [Enterprise development development strategy based on competitive edge]. Materialy Ⅵ Rehionalnoi naukovo-praktychnoi konferentsii molodykh vchenykh ta studentiv "Marketynhovi tekhnolohii pidpryiemstv v suchasnomu naukovo-tekhnichnomu seredovyshchi" (Tern., April 26, 2016), pp. 196-197 [in Ukrainian].
Is part of: Матеріали Ⅵ Регіональної науково-практичної конференції молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
Conference/Event: Ⅵ Регіональна науково-практична конференція молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
Journal/Collection: Матеріали Ⅵ Регіональної науково-практичної конференції молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
Ilmumisaasta: 26-apr-2016
Date of entry: 24-mai-2016
Kirjastaja: ТНТУ
TNTU
Place of the edition/event: Україна, Тернопіль
Ukraine, Ternopil
Temporal Coverage: 26 квітня 2016 року
April 26, 2016
UDC: 339.138
Number of pages: 2
Page range: 196-197
Start page: 196
End page: 197
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/16342
Content type: Article
Asub kollektsiooni(de)s:Ⅵ конференція молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“ (2016)



Kõik teosed on Dspaces autoriõiguste kaitse all.