Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/16352

Назва: Формування стратегії розвитку підприємства
Інші назви: Formation development strategy
Автори: Юрик, Наталія Євгенівна
Шпак, Оксана
Yuryk, Nataliya
Shpak, Oksana
Приналежність: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Бібліографічний опис: Юрик Н. Є. Формування стратегії розвитку підприємства / Наталія Юрик, Оксана Шпак // Матеріали Ⅵ Регіональної науково-практичної конференції молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“, 26 квітня 2016 року — Т. : ТНТУ, 2016 — С. 216-217. — (Стратегічні маркетингові рішення і сучасні теорії ефективності бізнесу).
Bibliographic description: Yuryk N., Shpak O. (2016) Formuvannia stratehii rozvytku pidpryiemstva [Formation development strategy]. Materialy Ⅵ Rehionalnoi naukovo-praktychnoi konferentsii molodykh vchenykh ta studentiv "Marketynhovi tekhnolohii pidpryiemstv v suchasnomu naukovo-tekhnichnomu seredovyshchi" (Tern., April 26, 2016), pp. 216-217 [in Ukrainian].
Є частиною видання: Матеріали Ⅵ Регіональної науково-практичної конференції молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
Конференція/захід: Ⅵ Регіональна науково-практична конференція молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
Журнал/збірник: Матеріали Ⅵ Регіональної науково-практичної конференції молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
Дата публікації: 26-кві-2016
Дата внесення: 24-тра-2016
Видавництво: ТНТУ
TNTU
Місце видання, проведення: Україна, Тернопіль
Ukraine, Ternopil
Часове охоплення: 26 квітня 2016 року
April 26, 2016
УДК: 338.48
Кількість сторінок: 2
Діапазон сторінок: 216-217
Початкова сторінка: 216
Кінцева сторінка: 217
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/16352
URL-посилання пов’язаного матеріалу: http://pidruchniki.com/1584072014720/ekonomika/potentsial_i_rozvitok_pidpriyemstva
http://buklib.net/books/23424/
Перелік літератури: 1. Бачевський Б.Є. Потенціал і розвиток підприємства / Б.Є. Бачевський, І.В. Заблодська, О.О. Решетняк: [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://pidruchniki.com/1584072014720/ekonomika/potentsial_i_rozvitok_pidpriyemstva.
2. Стратегія діяльності підприємства: її сутність, види та етапи розробки: [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://buklib.net/books/23424/.
References: 1. Bachevskyi B.Ye. Potentsial i rozvytok pidpryiemstva, B.Ye. Bachevskyi, I.V. Zablodska, O.O. Reshetniak: [Electronic resource], Access mode: http://pidruchniki.com/1584072014720/ekonomika/potentsial_i_rozvitok_pidpriyemstva.
2. Stratehiia diialnosti pidpryiemstva: yii sutnist, vydy ta etapy rozrobky: [Electronic resource], Access mode: http://buklib.net/books/23424/.
Тип вмісту: Article
Розташовується у зібраннях:Ⅵ конференція молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“ (2016)



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.