Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/16263

Назва: Синергія системи просування продукції
Інші назви: Synergy of the product promotion system
Автори: Перхайло, Назарій
Perkhailo, Nazariy
Приналежність: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Бібліографічний опис: Перхайло Н. Синергія системи просування продукції / Назарій Перхайло // Матеріали Ⅵ Регіональної науково-практичної конференції молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“, 26 квітня 2016 року — Т. : ТНТУ, 2016 — С. 37-38. — (Теоретичні та методологічні аспекти маркетингової діяльності).
Bibliographic description: Perkhailo N. (2016) Synerhiia systemy prosuvannia produktsii [Synergy of the product promotion system]. Materialy Ⅵ Rehionalnoi naukovo-praktychnoi konferentsii molodykh vchenykh ta studentiv "Marketynhovi tekhnolohii pidpryiemstv v suchasnomu naukovo-tekhnichnomu seredovyshchi" (Tern., April 26, 2016), pp. 37-38 [in Ukrainian].
Є частиною видання: Матеріали Ⅵ Регіональної науково-практичної конференції молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
Конференція/захід: Ⅵ Регіональна науково-практична конференція молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
Журнал/збірник: Матеріали Ⅵ Регіональної науково-практичної конференції молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
Дата публікації: 26-кві-2016
Дата внесення: 24-тра-2016
Видавництво: ТНТУ
TNTU
Місце видання, проведення: Україна, Тернопіль
Ukraine, Ternopil
Часове охоплення: 26 квітня 2016 року
April 26, 2016
УДК: 338.138
Кількість сторінок: 2
Діапазон сторінок: 37-38
Початкова сторінка: 37
Кінцева сторінка: 38
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/16263
URL-посилання пов’язаного матеріалу: http://innovations.com.ua/
Перелік літератури: 1. Армстронг Г., Котлер Ф. Маркетинг. Загальний курс, 5-те видання: Пер. з англ.: Навч. пос. / Г. Армстронг, Ф. Котлер. – М.: Видавничий дім «Вільямс», 2001. – 608 с.
2. Братко О.С. Маркетингова політика комунікацій: Навчальний посібник /О.С. Братко. - Тернопіль: Карт-бланш, 2006.- 275 с.
3. Проект для інноваційних менеджерів. Маркетинг і продаж [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://innovations.com.ua/
References: 1. Armstronh H., Kotler F. Marketynh. Zahalnyi kurs, 5-te vydannia: transl. from English: Navch. pos., H. Armstronh, F. Kotler, M., Vydavnychyi dim "Viliams", 2001, 608 p.
2. Bratko O.S. Marketynhova polityka komunikatsii: Navchalnyi posibnyk /O.S. Bratko, Ternopil: Kart-blansh, 2006, 275 p.
3. Proekt dlia innovatsiinykh menedzheriv. Marketynh i prodazh [Electronic resource], Access mode: http://innovations.com.ua/
Тип вмісту: Article
Розташовується у зібраннях:Ⅵ конференція молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“ (2016)



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.