Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/16263

Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПерхайло, Назарійuk
dc.contributor.authorPerkhailo, Nazariyuk
dc.coverage.temporal26 квітня 2016 рокуuk
dc.coverage.temporalApril 26, 2016uk
dc.date.accessioned2016-05-24T15:17:15Z-
dc.date.available2016-05-24T15:17:15Z-
dc.date.created2016-04-26uk
dc.date.issued2016-04-26uk
dc.identifier.citationПерхайло Н. Синергія системи просування продукції / Назарій Перхайло // Матеріали Ⅵ Регіональної науково-практичної конференції молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“, 26 квітня 2016 року — Т. : ТНТУ, 2016 — С. 37-38. — (Теоретичні та методологічні аспекти маркетингової діяльності).uk
dc.identifier.urihttp://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/16263-
dc.format.extent37-38uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherТНТУuk
dc.publisherTNTUuk
dc.relation.ispartofМатеріали Ⅵ Регіональної науково-практичної конференції молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“uk
dc.relation.urihttp://innovations.com.ua/uk
dc.titleСинергія системи просування продукціїuk
dc.title.alternativeSynergy of the product promotion systemuk
dc.typeArticleuk
dc.coverage.placenameУкраїна, Тернопільuk
dc.coverage.placenameUkraine, Ternopiluk
dc.format.pages2uk
dc.subject.udc338.138uk
dc.relation.references1. Армстронг Г., Котлер Ф. Маркетинг. Загальний курс, 5-те видання: Пер. з англ.: Навч. пос. / Г. Армстронг, Ф. Котлер. – М.: Видавничий дім «Вільямс», 2001. – 608 с.uk
dc.relation.references2. Братко О.С. Маркетингова політика комунікацій: Навчальний посібник /О.С. Братко. - Тернопіль: Карт-бланш, 2006.- 275 с.uk
dc.relation.references3. Проект для інноваційних менеджерів. Маркетинг і продаж [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://innovations.com.ua/uk
dc.relation.referencesen1. Armstronh H., Kotler F. Marketynh. Zahalnyi kurs, 5-te vydannia: transl. from English: Navch. pos., H. Armstronh, F. Kotler, M., Vydavnychyi dim "Viliams", 2001, 608 p.uk
dc.relation.referencesen2. Bratko O.S. Marketynhova polityka komunikatsii: Navchalnyi posibnyk /O.S. Bratko, Ternopil: Kart-blansh, 2006, 275 p.uk
dc.relation.referencesen3. Proekt dlia innovatsiinykh menedzheriv. Marketynh i prodazh [Electronic resource], Access mode: http://innovations.com.ua/uk
dc.identifier.citationenPerkhailo N. (2016) Synerhiia systemy prosuvannia produktsii [Synergy of the product promotion system]. Materialy Ⅵ Rehionalnoi naukovo-praktychnoi konferentsii molodykh vchenykh ta studentiv "Marketynhovi tekhnolohii pidpryiemstv v suchasnomu naukovo-tekhnichnomu seredovyshchi" (Tern., April 26, 2016), pp. 37-38 [in Ukrainian].uk
dc.contributor.affiliationТернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюяuk
dc.citation.journalTitleМатеріали Ⅵ Регіональної науково-практичної конференції молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“uk
dc.citation.spage37uk
dc.citation.epage38uk
dc.citation.conferenceⅥ Регіональна науково-практична конференція молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“uk
Розташовується у зібраннях:Ⅵ конференція молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“ (2016)



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.