Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/16336

Назва: Маркетингові інструменти антикризового управління підприємством в сучасному науково-технічному середовищі
Інші назви: Marketing tools of crisis management in modern scientific and technical environment
Автори: Бараннікова, Наталія
Barannikova, Nataliia
Приналежність: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Бібліографічний опис: Бараннікова Н. Маркетингові інструменти антикризового управління підприємством в сучасному науково-технічному середовищі / Наталія Бараннікова // Матеріали Ⅵ Регіональної науково-практичної конференції молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“, 26 квітня 2016 року — Т. : ТНТУ, 2016 — С. 184-185. — (Стратегічні маркетингові рішення і сучасні теорії ефективності бізнесу).
Bibliographic description: Barannikova N. (2016) Marketynhovi instrumenty antykryzovoho upravlinnia pidpryiemstvom v suchasnomu naukovo-tekhnichnomu seredovyshchi [Marketing tools of crisis management in modern scientific and technical environment]. Materialy Ⅵ Rehionalnoi naukovo-praktychnoi konferentsii molodykh vchenykh ta studentiv "Marketynhovi tekhnolohii pidpryiemstv v suchasnomu naukovo-tekhnichnomu seredovyshchi" (Tern., April 26, 2016), pp. 184-185 [in Ukrainian].
Є частиною видання: Матеріали Ⅵ Регіональної науково-практичної конференції молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
Конференція/захід: Ⅵ Регіональна науково-практична конференція молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
Журнал/збірник: Матеріали Ⅵ Регіональної науково-практичної конференції молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
Дата публікації: 26-кві-2016
Дата внесення: 24-тра-2016
Видавництво: ТНТУ
TNTU
Місце видання, проведення: Україна, Тернопіль
Ukraine, Ternopil
Часове охоплення: 26 квітня 2016 року
April 26, 2016
УДК: 658.5
Кількість сторінок: 2
Діапазон сторінок: 184-185
Початкова сторінка: 184
Кінцева сторінка: 185
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/16336
Перелік літератури: 1. Шершньова З. Є. Антикризове управління підприємством : [навч. посібник] / З. Є. Шершньова, В. М. Багацький, Н. Д. Гетманцева; за заг. ред. З. Є. Шершньової. – К. : КНЕУ, 2007. – 680 с.
2. Василенко В. О. Антикризове управління підприємством [Текст]: Навч. посібник. вид. 2-ге, виправл. і доп./ В. О. Василенко // Київ: Центр навчальної літератури – 2005. – 504 с.
References: 1. Shershnova Z. Ye. Antykryzove upravlinnia pidpryiemstvom : [navch. posibnyk], Z. Ye. Shershnova, V. M. Bahatskyi, N. D. Hetmantseva; by gen. ed. Z. Ye. Shershnovoi, K. : KNEU, 2007, 680 p.
2. Vasylenko V. O. Antykryzove upravlinnia pidpryiemstvom [Text]: Navch. posibnyk. vyd. 2-he, vypravl. i dop./ V. O. Vasylenko, Kyiv: Tsentr navchalnoi literatury – 2005, 504 p.
Тип вмісту: Article
Розташовується у зібраннях:Ⅵ конференція молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“ (2016)



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.