Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/1506

Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПогайдак, Ольга Богданівнаuk
dc.contributor.authorПогайдак, Ольга Богдановнаru
dc.contributor.authorPohaydak, Olha Bohdanivnaen
dc.date.accessioned2011-12-03T15:35:49Z-
dc.date.available2011-12-03T15:35:49Z-
dc.date.issued2011-11-10-
dc.identifier.citationПогайдак О. Удосконалення управління якістю обслуговування на основі єдиної системи критеріїв та показників [Електронний ресурс] / О. Погайдак // Соціально-економічні проблеми і держава. — 2011. — Вип. 2 (5). — Режим доступу до журн. : http://sepd.tntu.edu.ua/images/stories/pdf/2011/11pobktp.pdf.uk
dc.identifier.issn2223-3822-
dc.identifier.urihttp://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/1506-
dc.description.abstractРозглянуто шляхи удосконалення управління якостю на основі єдиної системи критеріїв та показників оцінки якості продукції, робіт та послуг в умовах житлово-комунального та побутового обслуговування.uk
dc.description.abstractConsider ways to improve the quality management system based on common criteria and indicators for evaluating the quality of products, works and services in housing and domestic service.uk
dc.description.abstractРассмотрены пути совершенствования управления качеством на основе единой системы критериев и показателей оценки качества продукции, работ и услуг в условиях жилищно-коммунального и бытового обслуживания.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherТНТУ, АСУuk
dc.relation.ispartofseriesВипуск 2 (5);-
dc.subjectякість послугuk
dc.subjectсвоєчасність обслуговуванняuk
dc.subjectякісне виконання технологічних операційuk
dc.subjectповнота і комплексність виконання замовленьuk
dc.subjectетикаuk
dc.subjectестетика і культура обслуговуванняuk
dc.titleУдосконалення управління якістю обслуговування на основі єдиної системи критеріїв та показниківuk
dc.title.alternativeУсовершенствование управления качеством обслуживания на основе єдиной системы критериев и показателейuk
dc.title.alternativeImprovement of quality service based on common benchmarks and indicatorsuk
dc.typeArticleuk
dc.subject.udc338.4uk
Розташовується у зібраннях:Журнал „Соціально-економічні проблеми і держава“, 2011, Випуск 2(5)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
11pobktp.pdf206,39 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити
11pobktp.djvu116,29 kBDjVuПереглянути/відкрити
11pobktp__COVER.png381,57 kBimage/pngПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.