このアイテムの引用には次の識別子を使用してください: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/1506

タイトル: Удосконалення управління якістю обслуговування на основі єдиної системи критеріїв та показників
その他のタイトル: Усовершенствование управления качеством обслуживания на основе єдиной системы критериев и показателей
Improvement of quality service based on common benchmarks and indicators
著者: Погайдак, Ольга Богданівна
Погайдак, Ольга Богдановна
Pohaydak, Olha Bohdanivna
Bibliographic description (Ukraine): Погайдак О. Удосконалення управління якістю обслуговування на основі єдиної системи критеріїв та показників [Електронний ресурс] / О. Погайдак // Соціально-економічні проблеми і держава. — 2011. — Вип. 2 (5). — Режим доступу до журн. : http://sepd.tntu.edu.ua/images/stories/pdf/2011/11pobktp.pdf.
発行日: 10-11月-2011
Date of entry: 3-12月-2011
出版者: ТНТУ, АСУ
UDC: 338.4
キーワード: якість послуг
своєчасність обслуговування
якісне виконання технологічних операцій
повнота і комплексність виконання замовлень
етика
естетика і культура обслуговування
シリーズ番号/レポート番号: Випуск 2 (5);
抄録: Розглянуто шляхи удосконалення управління якостю на основі єдиної системи критеріїв та показників оцінки якості продукції, робіт та послуг в умовах житлово-комунального та побутового обслуговування.
Consider ways to improve the quality management system based on common criteria and indicators for evaluating the quality of products, works and services in housing and domestic service.
Рассмотрены пути совершенствования управления качеством на основе единой системы критериев и показателей оценки качества продукции, работ и услуг в условиях жилищно-коммунального и бытового обслуживания.
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/1506
ISSN: 2223-3822
Content type: Article
出現コレクション:Журнал „Соціально-економічні проблеми і держава“, 2011, Випуск 2(5)

このアイテムのファイル:
ファイル 記述 サイズフォーマット 
11pobktp.pdf206,39 kBAdobe PDF見る/開く
11pobktp.djvu116,29 kBDjVu見る/開く
11pobktp__COVER.png381,57 kBimage/png見る/開く


このリポジトリに保管されているアイテムはすべて著作権により保護されています。