Link lub cytat. http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/1094

Tytuł: Реальність семплінгу в торговому маркетингу: умови та генезис розвитку
Authors: Бурліцька, Оксана Петрівна
Рожко, Надія Володимирівна
Cytat: О.Бурліцька. Реальність семплінгу в торговому маркетингу:умови та генезис розвитку / О.Бурліцька, Н.Рожко // Галицький економічний вісник. — 2011. — №1(30). — с.197-201 - (маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі)
Data wydania: 2011
Date of entry: 3-cze-2011
Wydawca: Тернопільський державний національний університет ім. Івана Пулюя
UDC: 339.138
Słowa kluczowe: семплінг
торговий маркетинг
мерчандайзинг
роздрібна торгівля
споживач
попит
Abstract: Розкрито проблему застосування семплінгу в торговому маркетингу для формування позитивного відношення споживачів до нової продукції та досягнення основної мети – збільшення обсягів продажу.
In the article is open the problems of appliance of sampling in commercial marketing to formed positive relation of consumers to new productions and achievement main purpose– to increase volume of sales.
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/1094
Typ zawartości: Article
Występuje w kolekcjach:Галицький економічний вісник, 2011, № 1



Pozycje DSpace są chronione prawami autorskimi