Моля, използвайте този идентификатор за цитиране или линк към този публикация: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/1094

Заглавие: Реальність семплінгу в торговому маркетингу: умови та генезис розвитку
Автори: Бурліцька, Оксана Петрівна
Рожко, Надія Володимирівна
Bibliographic description (Ukraine): О.Бурліцька. Реальність семплінгу в торговому маркетингу:умови та генезис розвитку / О.Бурліцька, Н.Рожко // Галицький економічний вісник. — 2011. — №1(30). — с.197-201 - (маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі)
Дата на Публикуване: 2011
Date of entry: 3-Юни-2011
Издател: Тернопільський державний національний університет ім. Івана Пулюя
UDC: 339.138
Ключови Думи: семплінг
торговий маркетинг
мерчандайзинг
роздрібна торгівля
споживач
попит
Резюме: Розкрито проблему застосування семплінгу в торговому маркетингу для формування позитивного відношення споживачів до нової продукції та досягнення основної мети – збільшення обсягів продажу.
In the article is open the problems of appliance of sampling in commercial marketing to formed positive relation of consumers to new productions and achievement main purpose– to increase volume of sales.
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/1094
Content type: Article
Показва се в Колекции:Галицький економічний вісник, 2011, № 1



Публикацияте в DSpace са защитени с авторско право, с всички права запазени, освен ако не е указно друго.