Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/1094

Název: Реальність семплінгу в торговому маркетингу: умови та генезис розвитку
Autoři: Бурліцька, Оксана Петрівна
Рожко, Надія Володимирівна
Bibliographic description (Ukraine): О.Бурліцька. Реальність семплінгу в торговому маркетингу:умови та генезис розвитку / О.Бурліцька, Н.Рожко // Галицький економічний вісник. — 2011. — №1(30). — с.197-201 - (маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі)
Datum vydání: 2011
Date of entry: 3-čer-2011
Nakladatel: Тернопільський державний національний університет ім. Івана Пулюя
UDC: 339.138
Klíčová slova: семплінг
торговий маркетинг
мерчандайзинг
роздрібна торгівля
споживач
попит
Abstrakt: Розкрито проблему застосування семплінгу в торговому маркетингу для формування позитивного відношення споживачів до нової продукції та досягнення основної мети – збільшення обсягів продажу.
In the article is open the problems of appliance of sampling in commercial marketing to formed positive relation of consumers to new productions and achievement main purpose– to increase volume of sales.
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/1094
Content type: Article
Vyskytuje se v kolekcích:Галицький економічний вісник, 2011, № 1



Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.