Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/1094

Назва: Реальність семплінгу в торговому маркетингу: умови та генезис розвитку
Автори: Бурліцька, Оксана Петрівна
Рожко, Надія Володимирівна
Бібліографічний опис: О.Бурліцька. Реальність семплінгу в торговому маркетингу:умови та генезис розвитку / О.Бурліцька, Н.Рожко // Галицький економічний вісник. — 2011. — №1(30). — с.197-201 - (маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі)
Дата публікації: 2011
Дата внесення: 3-чер-2011
Видавництво: Тернопільський державний національний університет ім. Івана Пулюя
УДК: 339.138
Теми: семплінг
торговий маркетинг
мерчандайзинг
роздрібна торгівля
споживач
попит
Короткий огляд (реферат): Розкрито проблему застосування семплінгу в торговому маркетингу для формування позитивного відношення споживачів до нової продукції та досягнення основної мети – збільшення обсягів продажу.
In the article is open the problems of appliance of sampling in commercial marketing to formed positive relation of consumers to new productions and achievement main purpose– to increase volume of sales.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/1094
Тип вмісту: Article
Розташовується у зібраннях:Галицький економічний вісник, 2011, № 1



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.