Utilizza questo identificativo per citare o creare un link a questo documento: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/1094

Titolo: Реальність семплінгу в торговому маркетингу: умови та генезис розвитку
Autori: Бурліцька, Оксана Петрівна
Рожко, Надія Володимирівна
Bibliographic description (Ukraine): О.Бурліцька. Реальність семплінгу в торговому маркетингу:умови та генезис розвитку / О.Бурліцька, Н.Рожко // Галицький економічний вісник. — 2011. — №1(30). — с.197-201 - (маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі)
Data: 2011
Date of entry: 3-giu-2011
Editore: Тернопільський державний національний університет ім. Івана Пулюя
UDC: 339.138
Parole chiave: семплінг
торговий маркетинг
мерчандайзинг
роздрібна торгівля
споживач
попит
Abstract: Розкрито проблему застосування семплінгу в торговому маркетингу для формування позитивного відношення споживачів до нової продукції та досягнення основної мети – збільшення обсягів продажу.
In the article is open the problems of appliance of sampling in commercial marketing to formed positive relation of consumers to new productions and achievement main purpose– to increase volume of sales.
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/1094
Content type: Article
È visualizzato nelle collezioni:Галицький економічний вісник, 2011, № 1



Tutti i documenti archiviati in DSpace sono protetti da copyright. Tutti i diritti riservati.