Bu öğeden alıntı yapmak, öğeye bağlanmak için bu tanımlayıcıyı kullanınız: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/1094

Başlık: Реальність семплінгу в торговому маркетингу: умови та генезис розвитку
Yazarlar: Бурліцька, Оксана Петрівна
Рожко, Надія Володимирівна
Bibliographic description (Ukraine): О.Бурліцька. Реальність семплінгу в торговому маркетингу:умови та генезис розвитку / О.Бурліцька, Н.Рожко // Галицький економічний вісник. — 2011. — №1(30). — с.197-201 - (маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі)
Yayın Tarihi: 2011
Date of entry: 3-Haz-2011
Yayıncı: Тернопільський державний національний університет ім. Івана Пулюя
UDC: 339.138
Anahtar kelimeler: семплінг
торговий маркетинг
мерчандайзинг
роздрібна торгівля
споживач
попит
Özet: Розкрито проблему застосування семплінгу в торговому маркетингу для формування позитивного відношення споживачів до нової продукції та досягнення основної мети – збільшення обсягів продажу.
In the article is open the problems of appliance of sampling in commercial marketing to formed positive relation of consumers to new productions and achievement main purpose– to increase volume of sales.
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/1094
Content type: Article
Koleksiyonlarda Görünür:Галицький економічний вісник, 2011, № 1



DSpace'deki bütün öğeler, aksi belirtilmedikçe, tüm hakları saklı tutulmak şartıyla telif hakkı ile korunmaktadır.