Please use this identifier to cite or link to this item: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/1094

Title: Реальність семплінгу в торговому маркетингу: умови та генезис розвитку
Authors: Бурліцька, Оксана Петрівна
Рожко, Надія Володимирівна
Bibliographic description (Ukraine): О.Бурліцька. Реальність семплінгу в торговому маркетингу:умови та генезис розвитку / О.Бурліцька, Н.Рожко // Галицький економічний вісник. — 2011. — №1(30). — с.197-201 - (маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі)
Issue Date: 2011
Date of entry: 3-Jun-2011
Publisher: Тернопільський державний національний університет ім. Івана Пулюя
UDC: 339.138
Keywords: семплінг
торговий маркетинг
мерчандайзинг
роздрібна торгівля
споживач
попит
Abstract: Розкрито проблему застосування семплінгу в торговому маркетингу для формування позитивного відношення споживачів до нової продукції та досягнення основної мети – збільшення обсягів продажу.
In the article is open the problems of appliance of sampling in commercial marketing to formed positive relation of consumers to new productions and achievement main purpose– to increase volume of sales.
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/1094
Content type: Article
Appears in Collections:Галицький економічний вісник, 2011, № 1



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.