Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/1094

Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБурліцька, Оксана Петрівна-
dc.contributor.authorРожко, Надія Володимирівна-
dc.date.accessioned2011-06-03T12:54:40Z-
dc.date.available2011-06-03T12:54:40Z-
dc.date.issued2011-
dc.identifier.citationО.Бурліцька. Реальність семплінгу в торговому маркетингу:умови та генезис розвитку / О.Бурліцька, Н.Рожко // Галицький економічний вісник. — 2011. — №1(30). — с.197-201 - (маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі)uk
dc.identifier.urihttp://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/1094-
dc.description.abstractРозкрито проблему застосування семплінгу в торговому маркетингу для формування позитивного відношення споживачів до нової продукції та досягнення основної мети – збільшення обсягів продажу.uk
dc.description.abstractIn the article is open the problems of appliance of sampling in commercial marketing to formed positive relation of consumers to new productions and achievement main purpose– to increase volume of sales.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherТернопільський державний національний університет ім. Івана Пулюяuk
dc.subjectсемплінгuk
dc.subjectторговий маркетингuk
dc.subjectмерчандайзингuk
dc.subjectроздрібна торгівляuk
dc.subjectспоживачuk
dc.subjectпопитuk
dc.titleРеальність семплінгу в торговому маркетингу: умови та генезис розвиткуuk
dc.typeArticleuk
dc.subject.udc339.138uk
Розташовується у зібраннях:Галицький економічний вісник, 2011, № 1



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.