Veuillez utiliser cette adresse pour citer ce document : http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/1094

Titre: Реальність семплінгу в торговому маркетингу: умови та генезис розвитку
Auteur(s): Бурліцька, Оксана Петрівна
Рожко, Надія Володимирівна
Bibliographic description (Ukraine): О.Бурліцька. Реальність семплінгу в торговому маркетингу:умови та генезис розвитку / О.Бурліцька, Н.Рожко // Галицький економічний вісник. — 2011. — №1(30). — с.197-201 - (маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі)
Date de publication: 2011
Date of entry: 3-jui-2011
Editeur: Тернопільський державний національний університет ім. Івана Пулюя
UDC: 339.138
Mots-clés: семплінг
торговий маркетинг
мерчандайзинг
роздрібна торгівля
споживач
попит
Résumé: Розкрито проблему застосування семплінгу в торговому маркетингу для формування позитивного відношення споживачів до нової продукції та досягнення основної мети – збільшення обсягів продажу.
In the article is open the problems of appliance of sampling in commercial marketing to formed positive relation of consumers to new productions and achievement main purpose– to increase volume of sales.
URI/URL: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/1094
Content type: Article
Collection(s) :Галицький економічний вісник, 2011, № 1



Tous les documents dans DSpace sont protégés par copyright, avec tous droits réservés.