Empreu aquest identificador per citar o enllaçar aquest ítem: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/1093
Títol: Етапи розроблення стратегії брендингу
Autor: Гевко, Ольга Борисівна
Bibliographic description (Ukraine): О.Гевко. Етапи розроблення стратегії брендингу / О.Гевко // Галицький економічний вісник. — 2011. — №1(30). — с.185-197 - (маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі)
Data de publicació: 2011
Date of entry: 3-de -2011
Editorial: Тернопільський державний національний університет ім. Івана Пулюя
UDC: 658
659.126.1
Paraules clau: бренд
стратегія брендингу
розроблення та реалізація стратегії брендингу
Resum: Розроблено концептуальну модель формування стратегії брендингу, яка дає змогу формалізувати й систематизувати складний комплекс дій щодо дослідження визначальних факторів стратегії брендингу, аналізу стратегічних альтернатив, вибору стратегії, розроблення та реалізації обраної стратегії.
The conceptual model of forming branding strategy is worked out. It enables to formalize and systematize the difficult complex of actions in relation to research of determinatives of branding strategy, analysis of strategic alternatives, choice of strategy, development and realization of selected strategy.
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/1093
Content type: Article
Apareix a les col·leccions:Галицький економічний вісник, 2011, № 1



Els ítems de DSpace es troben protegits per copyright, amb tots els drets reservats, sempre i quan no s’indiqui el contrari.