Моля, използвайте този идентификатор за цитиране или линк към този публикация: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/1093
Заглавие: Етапи розроблення стратегії брендингу
Автори: Гевко, Ольга Борисівна
Bibliographic description (Ukraine): О.Гевко. Етапи розроблення стратегії брендингу / О.Гевко // Галицький економічний вісник. — 2011. — №1(30). — с.185-197 - (маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі)
Дата на Публикуване: 2011
Date of entry: 3-Юни-2011
Издател: Тернопільський державний національний університет ім. Івана Пулюя
UDC: 658
659.126.1
Ключови Думи: бренд
стратегія брендингу
розроблення та реалізація стратегії брендингу
Резюме: Розроблено концептуальну модель формування стратегії брендингу, яка дає змогу формалізувати й систематизувати складний комплекс дій щодо дослідження визначальних факторів стратегії брендингу, аналізу стратегічних альтернатив, вибору стратегії, розроблення та реалізації обраної стратегії.
The conceptual model of forming branding strategy is worked out. It enables to formalize and systematize the difficult complex of actions in relation to research of determinatives of branding strategy, analysis of strategic alternatives, choice of strategy, development and realization of selected strategy.
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/1093
Content type: Article
Показва се в Колекции:Галицький економічний вісник, 2011, № 1

Файлове в Този Публикация:
Файл Описание РазмерФормат 
GEB_2011_v30_No1-O_Hewko-Stages_of_development_of__185.djvu254,56 kBDjVuИзглед/Отваряне
GEB_2011_v30_No1-O_Hewko-Stages_of_development_of__185.pdf234,55 kBAdobe PDFИзглед/Отваряне


Публикацияте в DSpace са защитени с авторско право, с всички права запазени, освен ако не е указно друго.