Mesedez, erabili identifikatzaile hau item hau aipatzeko edo estekatzeko: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/1093
Titulua: Етапи розроблення стратегії брендингу
Egilea: Гевко, Ольга Борисівна
Bibliographic description (Ukraine): О.Гевко. Етапи розроблення стратегії брендингу / О.Гевко // Галицький економічний вісник. — 2011. — №1(30). — с.185-197 - (маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі)
Gordailuaren-data: 2011
Date of entry: 3-Jun-2011
Argitalpen: Тернопільський державний національний університет ім. Івана Пулюя
UDC: 658
659.126.1
Gako-hitzak: бренд
стратегія брендингу
розроблення та реалізація стратегії брендингу
Laburpena: Розроблено концептуальну модель формування стратегії брендингу, яка дає змогу формалізувати й систематизувати складний комплекс дій щодо дослідження визначальних факторів стратегії брендингу, аналізу стратегічних альтернатив, вибору стратегії, розроблення та реалізації обраної стратегії.
The conceptual model of forming branding strategy is worked out. It enables to formalize and systematize the difficult complex of actions in relation to research of determinatives of branding strategy, analysis of strategic alternatives, choice of strategy, development and realization of selected strategy.
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/1093
Content type: Article
Bildumetan azaltzen da:Галицький економічний вісник, 2011, № 1

Item honetako fitxategiak:
Fitxategia Deskribapena TamainaFormatua 
GEB_2011_v30_No1-O_Hewko-Stages_of_development_of__185.djvu254,56 kBDjVuBistaratu/Ireki
GEB_2011_v30_No1-O_Hewko-Stages_of_development_of__185.pdf234,55 kBAdobe PDFBistaratu/Ireki


DSpaceko itemak copyright bidez babestuta daude, eskubide guztiak gordeta, baldin eta kontrakoa adierazten ez bada.