Link lub cytat. http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/1093
Tytuł: Етапи розроблення стратегії брендингу
Authors: Гевко, Ольга Борисівна
Cytat: О.Гевко. Етапи розроблення стратегії брендингу / О.Гевко // Галицький економічний вісник. — 2011. — №1(30). — с.185-197 - (маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі)
Data wydania: 2011
Date of entry: 3-cze-2011
Wydawca: Тернопільський державний національний університет ім. Івана Пулюя
UDC: 658
659.126.1
Słowa kluczowe: бренд
стратегія брендингу
розроблення та реалізація стратегії брендингу
Abstract: Розроблено концептуальну модель формування стратегії брендингу, яка дає змогу формалізувати й систематизувати складний комплекс дій щодо дослідження визначальних факторів стратегії брендингу, аналізу стратегічних альтернатив, вибору стратегії, розроблення та реалізації обраної стратегії.
The conceptual model of forming branding strategy is worked out. It enables to formalize and systematize the difficult complex of actions in relation to research of determinatives of branding strategy, analysis of strategic alternatives, choice of strategy, development and realization of selected strategy.
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/1093
Typ zawartości: Article
Występuje w kolekcjach:Галицький економічний вісник, 2011, № 1



Pozycje DSpace są chronione prawami autorskimi