このアイテムの引用には次の識別子を使用してください: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/1093
タイトル: Етапи розроблення стратегії брендингу
著者: Гевко, Ольга Борисівна
Bibliographic description (Ukraine): О.Гевко. Етапи розроблення стратегії брендингу / О.Гевко // Галицький економічний вісник. — 2011. — №1(30). — с.185-197 - (маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі)
発行日: 2011
Date of entry: 3-6月-2011
出版者: Тернопільський державний національний університет ім. Івана Пулюя
UDC: 658
659.126.1
キーワード: бренд
стратегія брендингу
розроблення та реалізація стратегії брендингу
抄録: Розроблено концептуальну модель формування стратегії брендингу, яка дає змогу формалізувати й систематизувати складний комплекс дій щодо дослідження визначальних факторів стратегії брендингу, аналізу стратегічних альтернатив, вибору стратегії, розроблення та реалізації обраної стратегії.
The conceptual model of forming branding strategy is worked out. It enables to formalize and systematize the difficult complex of actions in relation to research of determinatives of branding strategy, analysis of strategic alternatives, choice of strategy, development and realization of selected strategy.
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/1093
Content type: Article
出現コレクション:Галицький економічний вісник, 2011, № 1

このアイテムのファイル:
ファイル 記述 サイズフォーマット 
GEB_2011_v30_No1-O_Hewko-Stages_of_development_of__185.djvu254,56 kBDjVu見る/開く
GEB_2011_v30_No1-O_Hewko-Stages_of_development_of__185.pdf234,55 kBAdobe PDF見る/開く


このリポジトリに保管されているアイテムはすべて著作権により保護されています。