Veuillez utiliser cette adresse pour citer ce document : http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/1093
Titre: Етапи розроблення стратегії брендингу
Auteur(s): Гевко, Ольга Борисівна
Bibliographic description (Ukraine): О.Гевко. Етапи розроблення стратегії брендингу / О.Гевко // Галицький економічний вісник. — 2011. — №1(30). — с.185-197 - (маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі)
Date de publication: 2011
Date of entry: 3-jui-2011
Editeur: Тернопільський державний національний університет ім. Івана Пулюя
UDC: 658
659.126.1
Mots-clés: бренд
стратегія брендингу
розроблення та реалізація стратегії брендингу
Résumé: Розроблено концептуальну модель формування стратегії брендингу, яка дає змогу формалізувати й систематизувати складний комплекс дій щодо дослідження визначальних факторів стратегії брендингу, аналізу стратегічних альтернатив, вибору стратегії, розроблення та реалізації обраної стратегії.
The conceptual model of forming branding strategy is worked out. It enables to formalize and systematize the difficult complex of actions in relation to research of determinatives of branding strategy, analysis of strategic alternatives, choice of strategy, development and realization of selected strategy.
URI/URL: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/1093
Content type: Article
Collection(s) :Галицький економічний вісник, 2011, № 1

Fichier(s) constituant ce document :
Fichier Description TailleFormat 
GEB_2011_v30_No1-O_Hewko-Stages_of_development_of__185.djvu254,56 kBDjVuVoir/Ouvrir
GEB_2011_v30_No1-O_Hewko-Stages_of_development_of__185.pdf234,55 kBAdobe PDFVoir/Ouvrir


Tous les documents dans DSpace sont protégés par copyright, avec tous droits réservés.